Beste mensen,
Na tijden van afwezigheid op dit forum en evenzo lange tijd geen CB te hebben bezeten, kon ik niet meer.... Er moest weer een CB komen! Ondanks dat ik zeer veel plezier heb met mijn Duc, een CB heeft toch iets...
Nu heb ik een vrijwel originele CB750 K7 uit 1978 op de kop getikt!
Het ding heeft zeker 10 jaar stil gestaan in een schuur, dus moet eerst rijdend worden gemaakt. De vorige eigenaar had 'm 25 jaar in bezit...
Volgende week ga ik 'm ophalen! Op het eerste gezicht moet het volgende gebeuren:
* rijdend maken
* Afstellen, vloeistoffen verversen, dus grote beurt geven etc.
* HEEEEEEEEEL veel poetsen en polijsten
Als ie dan goed loopt:
* nieuwe banden
* nieuwe ketting/tandwielen
* Nieuwe 4-in-4 uitlaat
* tank en zijkappen overspuiten, origineel
Ik wil 'm het liefst weer 100% origineel maken en dan koesteren en recreatief gebruiken.
Ai ai ai, ik wordt ongeduldig! Nog een week!!!!
Na tijden van afwezigheid op dit forum en evenzo lange tijd geen CB te hebben bezeten, kon ik niet meer.... Er moest weer een CB komen! Ondanks dat ik zeer veel plezier heb met mijn Duc, een CB heeft toch iets...
Nu heb ik een vrijwel originele CB750 K7 uit 1978 op de kop getikt!
Het ding heeft zeker 10 jaar stil gestaan in een schuur, dus moet eerst rijdend worden gemaakt. De vorige eigenaar had 'm 25 jaar in bezit...
Volgende week ga ik 'm ophalen! Op het eerste gezicht moet het volgende gebeuren:
* rijdend maken
* Afstellen, vloeistoffen verversen, dus grote beurt geven etc.
* HEEEEEEEEEL veel poetsen en polijsten
Als ie dan goed loopt:
* nieuwe banden
* nieuwe ketting/tandwielen
* Nieuwe 4-in-4 uitlaat
* tank en zijkappen overspuiten, origineel
Ik wil 'm het liefst weer 100% origineel maken en dan koesteren en recreatief gebruiken.
Ai ai ai, ik wordt ongeduldig! Nog een week!!!!