De ANWB, de Kampioen en motorrijders

Ja leuk he iemand die absoluut niet gelezen heeft waar het hier over gaat en dan toch wil dat het topic op slot gaat. Wij noemen dat thuis: "een stevige kou op het benul"
 
Laatst bewerkt:
heeft de anwb niet een gewoon een magazine voor alleen motoren?

of ben ik de enige die dat weet?
Promotor heet dat.
:W slotjuhh
nee hoor, je bent niet de enige die dat weet :) :W

geen slotje, maar lezen, of ben je daar te lui voor? :) :W
 
Laatst bewerkt:
Maargoed, ik denk dat ik tot dinsdag wacht met afwachten en er dan nog weer een e-mail tegenaan gooi met een verwijzing naar mn eerdere mail. Wil dat in ieder geval nog voor ik op vakantie ga er antwoord is gekomen O-) als je dan toch ergens 'werk' van maakt, doe het dan goed, zou ik zo zeggen..

Zat er net nog 's doorheen te bladeren, en als ze ook maar een (extra) artikel zouden plaatsen over motorrijden/motorrijders, dan hoeven ze minder pagina's te vullen met die Tell-Sell reclames.

Afslankslippers... :')
 
Maargoed, ik denk dat ik tot dinsdag wacht met afwachten en er dan nog weer een e-mail tegenaan gooi met een verwijzing naar mn eerdere mail. Wil dat in ieder geval nog voor ik op vakantie ga er antwoord is gekomen O-) als je dan toch ergens 'werk' van maakt, doe het dan goed, zou ik zo zeggen..


Heb ook 's geprobeerd te corresponderen met de ANWB, was een serieuze klacht na een pechgeval in het buitenland, na ongeveer 6 maanden kwam er eens antwoord.

Dus Faithy, ik vrees dat je nog even geduld moet hebben....... :+
 
Je kunt ook een briefje naar de ANWB sturen met de opmerking dat je de Kampioen niet meer wenst te ontvangen. Ik heb het jaren geleden gedaan en al die tijd geen Kampioen meer ontvangen. Scheelt weer een boom.
 
Bij mij gaat de Kampioen ongelezen de vuilnisbak in (figuurlijk uiteraard, ik schijt...euh scheid alles)

idd klote blaadje, met al die 30000 advertenties voor bejaarden (trap liftstoelen enzo en kunstgebit reinigers).

verder veel teveel caravan geouwehoer en gezinsauto kletskoek :Z

nee hier gaat de kampioen ook direct de prullebak in.
 
dat was de vraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag niet :')

wanneer gaan mensen eens een topic doorlezen voordat ze reageren -O-
 
de vraag is niet: wat vind jij van de Kampioen?

De vraag is: wat voor artikelen kunnen er in de Kampioen om de aandacht eens wat positiever op ons te vestigen in plaats van de zo nu en dan geplaatste klachtenbrieven over herrie, hardrijders en fileduivels...


De vraag is niet: Ga je hem dan wel lezen? Als er meer in komt?

De vraag is: Joh... wij hebben onze motorbladen, zij hun Autobladen, maar in de Kampioen wordt allerlei veiligheidsmeuk voor auto's besproken, maar nooit wat over motoren, wij betalen ook lidmaatschapsgeld, schrijf ook 's wat over ons, zodat de automobilisten misschien nog 's wat leren op een normale manier, over bijvoorbeeld de gedragsregels in de file, de zichtbaarheid, het extra spiegelen, inschatten van snelheden, dat soort zaken..

:)
 
Blijkbaar ben ik een van de weinigen die hem wel leest..
Niet alles, maar ben zeker er elke keer toch een half uurtje zoet mee.
Overigens ook ProMotor abo, daar doe ik wat langer over ;)

Maar kan het niet anders dan helemaal met je eens zijn, de kampioen is wel erg pro-automobilist, zelfs fietsers worden erg onderbelicht.
Hoop dat je er een positieve reactie op krijgt, positieve publiciteit kunnen we als motorrijder niet genoeg krijgen!
 
Goed idee!
Ik lees het blad ook wel. Maar inderdaad, er staat erg weinig in over motoren. En dit is wel een prima manier om wat begrip te kweken tussen motorrijders en babyboomers :)

Heb je al een reactie van de ANWB, of heb ik daar overheen gelezen?
 
Schijnbaar wel over de datum gelezen(1 Juli) dat de mail er heen gestuurd werd. ik verwacht niet dat ze nu al een antwoord klaar hebben.

Ben wel erg benieuwd wat het antwoord of de actie zal zijn.

Deze club brengt trouwens iedere maand een nieuwsbrief uit waar geen Kampioen ooit aan zal kunnen tippen..
 
Laatst bewerkt:
de vraag is niet: wat vind jij van de Kampioen?

De vraag is: wat voor artikelen kunnen er in de Kampioen om de aandacht eens wat positiever op ons te vestigen in plaats van de zo nu en dan geplaatste klachtenbrieven over herrie, hardrijders en fileduivels...


De vraag is niet: Ga je hem dan wel lezen? Als er meer in komt?

De vraag is: Joh... wij hebben onze motorbladen, zij hun Autobladen, maar in de Kampioen wordt allerlei veiligheidsmeuk voor auto's besproken, maar nooit wat over motoren, wij betalen ook lidmaatschapsgeld, schrijf ook 's wat over ons, zodat de automobilisten misschien nog 's wat leren op een normale manier, over bijvoorbeeld de gedragsregels in de file, de zichtbaarheid, het extra spiegelen, inschatten van snelheden, dat soort zaken..

:)

Zo is het, fijn dat je ze gemaild hebt. :)
 
Maargoed, ik denk dat ik tot dinsdag wacht met afwachten en er dan nog weer een e-mail tegenaan gooi met een verwijzing naar mn eerdere mail. Wil dat in ieder geval nog voor ik op vakantie ga er antwoord is gekomen O-) als je dan toch ergens 'werk' van maakt, doe het dan goed, zou ik zo zeggen..

Zat er net nog 's doorheen te bladeren, en als ze ook maar een (extra) artikel zouden plaatsen over motorrijden/motorrijders, dan hoeven ze minder pagina's te vullen met die Tell-Sell reclames.

Afslankslippers... :')

Vindt ik ook ;)

Jammer allen dat ze zo lang wachten met het beantwoorden van hun mail :(
Of moeten ze hiervoor met een officiele verklaring naar buiten komen :?

Gelukkig is de service langs de weg sneller :+

Geeft een fijn gevoel, wat een opluchting, het voor de eerste keer eens zijn met Faithy :W
 
Laatst bewerkt:
Wéér zon zeiksnortopic :? :(



















oh wacht, :X een goed topic van Faithy :P Dat kán toch bijna niet ;) ik sta verbijsterd :+


(Y)
 
Laatst bewerkt:
Zoals gewoonlijk ben ik te lui om alle inzendingen te lezen.
Ik heb de begin inzending gelezen, en vind daar veel terug...
De ANWB schrijft heel veel over recreatief fietsen, en over recreatief motorrijden.
En verder staat de Kampioen bol van toeristisch geneuzel voor dumbo´s die niet zelf weten waar ze dit weekend weer eens een hoop benzine aan moeten verspillen, om zich weer eens te moeten vervelen in weer eens een domme toeristische markt of een stompzinnig dorpsfeest of zo.
Ik heb daar jaren geleden al eens een brief over in gestuurd, dat ze meer aandacht zouden kunnen besteden aan het gebruik van de tweewieler, fiets, brommer, motor, in het woon-werk verkeer....
lauw loene. Niet geplaatst.
Ze neuzelen vrolijk verder over die fietsroute in de achterhoek, waarvoor je eerst , met de fiets op de auto een honderd km of meer moet gaan rijden om dan die leuke, toeristische route te gaan doen.....
Bah.
 
Hoi Marsm104, je bent een kenner!
Het esthetische aspect van al die autootjes met fietsdragers valt inderdaad niet te ontkennen!
Dit aspect was ik inderdaad vergeten. De ANWB draagt bij aan de schoonheid van onze wegen!
 
@Faithy: Een pakkende titel is vaak belangrijk om een redactie over te halen. Zal iets positiefs moeten zijn. "Met de motor de file de baas" of "Soms de auto soms de motor". Voor de spelregels verwijzen naar de politie of in een kader overnemen. Andere ideeën zouden kunnen zijn motortoertochtjes langs toeristische plekken :r . Ligt wat dichter tegen het doorsnee artikel aan. Oh ja motortocht door Noorwegen met een aanhanger. 8-)

suc6
 
Tja, de wegenwacht van ANWB is inderdaad prima, ze hebben mij ook wel eens goed geholpen toen ik ze nodig had. Maar ik zie de ANWB ook als autorijders-vereniging en niet als motorrijders-vereniging. Dat neemt niet weg dat ik je suggesties graag ook zou willen zien in de Kampioen :).

De WW van de ANWB is goed, ben al enige malen goed geholpen, het reclameblad De Kampioen hoef ik niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan