Dronten, Flevoland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke archipel ken ik wel woonde een jaar terug in lelystad haven
Ik heb deze motor pas since december doe ook lekker rustig aan :)
niks forceren ga je alleen maar door vallen '( dat knietje komt vanzelf wel aan de grond is het nu niet dan volgende maand wel :)
 
8-) idd zo interessant is dat knieen nou ook weer niet.
Is misschien wel leuk om eens af en toe op zondag ofzo af te spreken bij de carpoollangs de a6 met een paar luitjes om een stukkie te klaverbladen... :]
 
Ik wil hem zelf gaan spuiten, eens kijken hoe dat wordt! :+ Ik ben benieuwd!
Alleen dat schuren.. wat een kl*tewerk zeg! Maar, het begin is er hoor:

full


Als je langs wilt komen kun je denk ik het beste gewoon ff thuis langskomen, dan kun je meteen ff zien (wat er over is van) die motor. 8-)
Vanmorgen stond er bij m'n werk een witte :r Harley :r Davidson :r met een blauw/groenachtig streepje over de zijkant :r en last but not least... (tromgeroffel!) EEN ZIJSPAN!! :r :r :r Maarja, smaken verschillen gelukkig hè!
Ik mail je wel ff mijn telefoonnummer en adres, dan zie je maar ff wat je doet morgen, ok? Ik hoor het wel!

GroetjeZ!

Jethro
 
Daarom is dit opic er ook 8-)
Mikieeee rijdt op een vfr en knalt ook wel redelijk over de klaverblaadjes :)
misschien een rare vraag weet jij hoe hard je ongeveer over het klaverblad rijd als je je knie aan de grond hebt of had.
 
En ja.. d'r zitten inderdaad vette klauwen op, ik moet hem nog fijn schuren en ontvetten uiteraard :+
 
Daarom is dit opic er ook 8-)
Mikieeee rijdt op een vfr en knalt ook wel redelijk over de klaverblaadjes :)
misschien een rare vraag weet jij hoe hard je ongeveer over het klaverblad rijd als je je knie aan de grond hebt of had.


soms 80-90 en andere bochten rond de 110-120. het snelst dat ik ben gegaan langs de a6 is ongeveer 135 geweest bij het uitkomen.
Maar ik probeer me toch een beetje in te houden, want een schuiver is zo gemaakt.
 
Oke ik reed laatst ongeveer 100 misschien iets harder over het klaverblad :)
Dan moet ik nog ff oefenen :P
 
Oke ik reed laatst ongeveer 100 misschien iets harder over het klaverblad :)
Dan moet ik nog ff oefenen :P


nou ja , je hebt je band al op het einde, dus is gewoon een kwestie van gaan verzitten en je knie uitsteken...

Je lengte is ook wel van belang. Ik ben niet zo groot(176) en moet er dus behoorlijk naast gaan om te knieen. Heeft wel tot voordeel dat ik al het gewicht mooi laag kan houden.

Maar iemand die 185 of langer is die hoeft alleen maar zijn knie uit te steken en voila.. Die lange gasten kunnen in zowat elke bocht wel knieen
})
 
Die vriend van mij mikieee is 2 meter + :)
ik ben ongeveer 1.83 maar dat komt wel goed merk ik al :P
 
Mwah, die afslag van de A6 naar de A27 (geloof ik) toe. En andersom ook, van A27 naar A6 :)

Ik heb Sintenel nog gespot vanmiddag. Tegenover de C1000, je ging net weg volgens mij. Maar dat zijn niet echt spots meer he.


Hahaha Toch wel leuk voor hier toch :) Ja was idd ff in de stad met de vriendin.
zij reed net weg met de auto ik er achter aan :)
 
Ik wil hem zelf gaan spuiten, eens kijken hoe dat wordt! :+ Ik ben benieuwd!
Alleen dat schuren.. wat een kl*tewerk zeg! Maar, het begin is er hoor:

(Afbeelding)

Als je langs wilt komen kun je denk ik het beste gewoon ff thuis langskomen, dan kun je meteen ff zien (wat er over is van) die motor. 8-)
Vanmorgen stond er bij m'n werk een witte :r Harley :r Davidson :r met een blauw/groenachtig streepje over de zijkant :r en last but not least... (tromgeroffel!) EEN ZIJSPAN!! :r :r :r Maarja, smaken verschillen gelukkig hè!
Ik mail je wel ff mijn telefoonnummer en adres, dan zie je maar ff wat je doet morgen, ok? Ik hoor het wel!

GroetjeZ!

Jethro


Ziet er al een stuk beter uit zo :+ Ben je morgen vrij dan?
Wil wel ff kijken :D
 
Je hebt je toch wel gedragen he :+
Altijd.. met mijn bandjes kan je niet zo veel gekke dingen doen zonder om een lantaarn paal gevouwen te worden :D

Ben benieuwd waar Jethro mee heeft geschuurt, kan beter verf afbijt kopen..
denk niet dat hij dit mooi krijgt zo :X
Vroeger gedaan met mijn eigen brommer..       
8-)
 
Lekker hoopgevend allemaal! :s
Maar als je langs wil komen, ik ben vanaf.... NÚ.. thuis! Ik heb een halve dag vrij gekregen omdat het toch rustig was :+
Tsja, ik weet ook niet wat het wordt, maar ik probeer het gewoon.
Nou... Ik ben aan het.... Schuren!!!! In 1x goed! Je gaat door voor de wasmachine! O-) Ik zie j(ulli)e wel verschijnen!

MzZL!

Jethro
 
Oh ja.. Vergeet je schuurpapier niet })
Jongejonge zeg.. zonde van zo'n mooie dag om in je bed te blijven liggen meuren! Dan kun je toch beter gaan rijden? Kijk, ik kán niet, maar ik had het wel geweten... Nouja, zie maar!
Ik ga weer verder ;)

MzZL!

Jethro
 
Oh ja.. Vergeet je schuurpapier niet })
Jongejonge zeg.. zonde van zo'n mooie dag om in je bed te blijven liggen meuren! Dan kun je toch beter gaan rijden? Kijk, ik kán niet, maar ik had het wel geweten... Nouja, zie maar!
Ik ga weer verder ;)

MzZL!

Jethro


Hahaha, ben ff boekhouding aan het doen ;(
Moet nu eenmaal ook gebeuren :D
 
ik heb er al weer 150 kilometer opzitten, om 9 uur stond ik al bij de motorzaak voor nieuwe bandjes en een zwart schermpje voor, bandjes ook al 100 kilometer oud, rijd erg fijn, ben van een 190 band naar een 180 band gegaan, legt hem lekker in de bocht, nou vanmiddag nog ff rijden want het is me toch lekker weer :9~

groeten
 
Remco en ik gaan zo naar Jehtro rijden..
Maar jah hij moet nog eten |(

Ik heb een veel te harde compound om leuke dingen te doen.. ach jah :)

Groeten

Hoop dat Jethro ons aan hoord komen lol.. weten het huis nummer niet lol
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan