Dronten, Flevoland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja jij hebt ook zo'n ding he rijdt echt wel heel erg goed 8-)
en evengoed ook erg stabiel in de bochten ik weet zeker dat je daar menig ss er in de bocht kan laten verdwijnen :P


In principe kan dat ja, alleen is mijn gevoel het daar niet altijd mee
eens. Zeker met de huidige wind en nattigheid...
Maar dat is voornamelijk psychologisch. Kom ik wel overheen:
rijd tegenwoordig 60km per rit woon werk, dus leer m goed kennen!
 
Hoi! Hier een beginnende motorrijder uit Kampen! :D

Ik heb niet het hele topic door gelezen maar goed.. zijn er hier nog mensen uit kampen? Heb zelf jaren in dronten gewerkt vlak bij de CAH in het ABC gebouw, en daar stonden ze geregeld die boeren in de GTItjes te laseren (en mij ook een keer in m'n leasebakkie) :( Staan ook vaak bij de dronter/swifter/biddingringweg hoeren! Ik ben meer bij dronten/lelystad geflits dan in kampen/zwolle!

Maar goed dronten heeft tenminste een fatsoenlijke motorzaak... die danny stoel komt ook uit kampen woont paar huizen verder op bij mij! :)

29e mag ik afrijden :) Dus als er nog getoerd wordt, ga er niet van uit maar toch :P
 
Volgens mij niet uit kampen maar in ieder gavel veel succes en beter weer gewenst dan dat het nu is :)
Ik kom zelf eigenlijk nooit bij motor planet maar ja er zijn er genoeg die er wel komen en geen slechte dingen over gehoort :)
 
Ik ook

Ben op zoek naar een Twin....

ja had je motor al zien staan, ook hier ergens op motorforum, iemand linkte naar je advertentie, zal eens ff kijken, ow ja hier is het

proefrit gemaakt

staat een snelkoppeling in naar jou advertentie

trouwens zag dat guidozrx zijn vfr gaat verkopen, bouwjaar 2002, is dat niet wat voor jou, wel een beetje prijzig

hier staat ie

[me]v-twin boy krijg nou wel de tags van de url onder de knie[/me]
 
Die lui aan de overkant van het water snappen het nog steeds niet hoor! Die denken dat WIJ de boeren zijn... :X Ssst.. Niks verklappen hoor! :P
 
Ben al de hele tijd wakker hoor! Alleen was net ff beneden, koffie zetten :P
 
ja had je motor al zien staan, ook hier ergens op motorforum, iemand linkte naar je advertentie, zal eens ff kijken, ow ja hier is het

proefrit gemaakt

staat een snelkoppeling in naar jou advertentie

trouwens zag dat guidozrx zijn vfr gaat verkopen, bouwjaar 2002, is dat niet wat voor jou, wel een beetje prijzig

hier staat ie

[me]v-twin boy krijg nou wel de tags van de url onder de knie[/me]

Muhaha....
Dusss... 10.500 pleuro, ehm...nee...das niks (kwa prijs dan)

Mijn Brommert staat te koop maar hoeft niet weg. Is een goede motor, bevalt prima...
Maar als iemand aanklopt die ervoor wil geven wat ik ervoor vraag, dan issie weg.....
 
firestorm, ook mooi, echt v-twin geluid he, kan niet beter, hey wat heeft bert-jan met zijn sv gedaan??

ik hoorde rare verhalen

Nou, we waren onderweg naar Ten Kate (open dag oid) en reden op dijk van Genemuiden naar Hasselt.
En hij ging rechtdoor waar toch echt een bocht in de weg zat. Het was erg drassig die ochtend en toen hij bijna stil stond gleed zun achterwiel weg en is hij ahw omgevallen. Motor eerst TL geacht, maar hoorde gister dat hij weer helemaal opgeknapt wordt. Bert-Jan mankeert niks. En nee, hij heeft niet te hard gereden! Ik reed voorop op mijn gemakkie, en hij durfde mij niet te volgen. Hij was gewoon bang om te sturen, te vallen en angstig om met een spiksplinternieuwe motor over zoon smal dijkje te rijden.
Resultaat: spiegel stuk, deuk in tank, demper stuk (€ 750,- p/s!!), mudguard gescheurd, clip-on en kroonplaat overleden. En dat alles bij KM-stand 350......

We gaan volgend jaar eerst maar eens een VRO of CRT doen denk ik....
 
Tsja als de gek er bij mij voor geeft wat ik er dan voor vraag :P gaat ie ook weg :+
Whahahaha :X

Tsja, het bedrag wat ik ervoor vraag is niet te hoog. O-) Alleen ligt de motorhandel compleet op zijn gat. Zeker nu het seizoen ten einde loopt. Schandalig hoe weinig sommige mensen voor hun fiets vragen....... :(
 
Tsja... Dat risico loop je hè, als je naar de CAH gaat ;)
Maarre, in ieder geval alvast veel succes gewenst met het afrijden! 8-)
 
Nou, we waren onderweg naar Ten Kate (open dag oid) en reden op dijk van Genemuiden naar Hasselt.
En hij ging rechtdoor waar toch echt een bocht in de weg zat. Het was erg drassig die ochtend en toen hij bijna stil stond gleed zun achterwiel weg en is hij ahw omgevallen. Motor eerst TL geacht, maar hoorde gister dat hij weer helemaal opgeknapt wordt. Bert-Jan mankeert niks. En nee, hij heeft niet te hard gereden! Ik reed voorop op mijn gemakkie, en hij durfde mij niet te volgen. Hij was gewoon bang om te sturen, te vallen en angstig om met een spiksplinternieuwe motor over zoon smal dijkje te rijden.
Resultaat: spiegel stuk, deuk in tank, demper stuk (€ 750,- p/s!!), mudguard gescheurd, clip-on en kroonplaat overleden. En dat alles bij KM-stand 350......

We gaan volgend jaar eerst maar eens een VRO of CRT doen denk ik....

tjonge wel balen, had hij al die hoge dempers eronder zitten, dat was hij toch van plan, wel duur geintje zo. wel all-risk hoop ik,

ik was van plan om volgend jaar ook maar te beginnen met een VRO of CRT, lijkt me erg leerzaam.
 
Tsja, het bedrag wat ik ervoor vraag is niet te hoog. O-) Alleen ligt de motorhandel compleet op zijn gat. Zeker nu het seizoen ten einde loopt. Schandalig hoe weinig sommige mensen voor hun fiets vragen....... :(

die van mij zou eventueel te koop zijn voor een duizendje of 6 a 6,5 tenminste niet schandalig weinig voor mijn motor O-) maar wil hem eigenlijk nog niet kwijt dus dan zouden ze nog meer geld moeten bieden :9
 
tjonge wel balen, had hij al die hoge dempers eronder zitten, dat was hij toch van plan, wel duur geintje zo. wel all-risk hoop ik,

ik was van plan om volgend jaar ook maar te beginnen met een VRO of CRT, lijkt me erg leerzaam.
1. nee, hij was nog helemaal standaard
2. Ja, allrisk maar hij heeft de polis nog niet eens in huis
3. Ik denk dat ik de voorkeur geef aan een CRT.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan