In slaap gevallen op de moto :0

Wat voor een motor heb je,...zoeen moet ik dan niet hebben! (Als je er op in slaap valt!) :Y
 
niet zo heel gek als ik naar je avatar kijk

bovendien moet je op je hoede zijn voor storingen met die wrakken van jou :o
_O- :W

GSX-F heb ik ook gehad ,, 1 maand toen was ik er alweer op uitgekeken. B| :X

Dit is trouwens niet mijn woon-werk motor. :P

:+
 
Paar jaar terug in Duitsland in slaap gevallen, op weg naar Zweden.
Vroeg vertrokken met regen, dus dik ingepakt, later zon in Dld. Lekker warm, al 3 uur snelweg achter de rug.... snurk...
Dit wat met z'n tweeeen op een ouwe CB750 met volle bepakking voor twee weken kamperen in Zweden.

Ik schrok wakker toen ik begon te hobbelen en dus met 150 per uur door de berm daverde, vrij snel op de vangrail af.

Gelukkig helder genoeg om niet te gaan remmen, gewoon gas erop en dóór, bijsturen, en 10 meter verder terug de weg op.

Toen maar even gestopt voor drinken en koelere kleding.

Tom
 
Hoe krijg je ut voor elkaar? _O- In slaap vallen op mijn duc?? _O- 1 advies ga maar achter de geraniums zitten en val in slaap in je luie stoel! :X In een koekblik ok maar op de motor??Kan er nix bij voorstellen iigv!Hoe oud ben je?? :X
 
:( :( :( :( :( :( :(
Ik probeer me tegenwoordig ook aan de snelheden te houden die toegestaan zijn in dit M*(&(*^(*&ther F&^*%^ckin Land. -O-
Nou en dat soort snelheden is zo spannend dat je dus in slaap tieft. :9
Oh ja goedesmorgens allemaal :W
 
Heb eht ook voorgehad.
Ik was bij mijn vriendin blijven overnachten en de volgende avond moest ik terug naar mijn huis. Ik reed de turnhoutsebaan af (Richtign A'pen). Na enkele kilometers begon ik het moeilijk te krijgen. En soms was ik wel een paar seconden weg. Maar het was laat en rustig op de baan. En gelukkig was het heel het stuk recht door.
Dit wil ik nooit meer meemaken. Ik was zeer blij dat ik thuis was ...
 
Hoe krijg je ut voor elkaar? _O- In slaap vallen op mijn duc?? _O- 1 advies ga maar achter de geraniums zitten en val in slaap in je luie stoel! :X In een koekblik ok maar op de motor??Kan er nix bij voorstellen iigv!Hoe oud ben je?? :X

:? In ieder geval niet zo'n kleuter als jij, om zó te reageren :N -O- so not cool.

[me]4-tje vroeger ook achterop vaak in slaap gesukkeld, was een sportmotor, was voor mij met met bijna iedere snelheid mogelijk.
[/me]

Afgelopen zaterdag nog te kampen met de slaap gehad, zelf rijdend.
Het overvalt je, het enige wat je doen kan is stoppen, als je het op tijd door hebt, iets eten, drinken en even de benen te strekken.
 
Ben ik blij dat ik daar niet de enige in ben dus :X
wel es gehad bij Caen in Frankrijk..... zonnetje, lange lange saaie weg... dat werd erg krap... maar even gestopt.

En nog steeds wel. Vooral op 80 km wegen... echt slaapverwekkend. Vooral na een dag feesten en beesten op het strand. Klep open en harde muziek wil nog wel es helpen. Akelig vervelende rot-weggetjes :Y
 
Ik kan me er ook niets bij voorstellen ...... in slaap vallen op de motor????/ Da's mij iig nog nooit overkomen. Ga me dus ook afvragen welke rijstijl je hebt. {Kunnen "ze" mooi pissed reageren. Maar ik vraag het me wel af, want een motorrijder is alert en valt niet in slaap}
Heb je niets onder de leden joh? Ff bloed laten checken op mankementen en zo. Want dit klinkt NIET goed!
 
kennis van me heeft het ook is gehad, terugweg van vakantie, bike volgestouwd met kampeerzut en z'n slaapzak als kussen, lekker met z'n hoofie achterover en hop, hij was onder zeil...

ook goed gegaan trouwens.

gelukkig.
 
Doe ff een test: rijd eens twee minuten met je ogen dicht. Het is écht onmogelijk hoor (om het zonder crash te doen op de openbare weg). Afwezig zijn tijdens het rijden, in gedachten en peinzen en zo, oké dat kan. Zelfs dan ben je onderbewust nog met het verkeer bezig. Maar slapen (als bestuurder van een motor)???.
In de auto ... bedompt, monotoon, saai daarrr heb ik het zelf ook wel eens moeilijk ja. Waarmee ik meteen terug ben op rijgedrag en materiaal.
 
Ik lees net in de verse MAG-krant dat geluidsoverlast (wingeruis/gedonder) een soort slaap kan veroorzaken. Rijd je wel met een goede (stille) helm en/of oordoppen??
 
Ik heb het wel vaker in de winter wanneer het echt koud is en ik ben helemaal als een michelin mannetje ingepakt, dik pak met te dikke handschoenen aan en helmmuts onder mijn helm enzo. Dan krijg je het gevoel dat je ergens in zit. Maar ik blijf tot nu toe wel net wakker *O*
 
Eagle biker je moet niet van die synisch berichten posten op zo een serieus onderwerp :X Rij zelf al 30 jaar motor en heb zelfs niet 1x gegaapt terwijl ik reed _O- Mijn open Bos dempertjes houden me wel wakker zelfs met oordoppen in :Y
 
Cynisch? Ik?
Beetje rijder is voldoende alert en met genieten bezig om wakker te blijven. Als je nog een roes hebt van drank/drugs/vriendinmisbruik, of rijdt als een heaumeaux bijvoorbeeld dan kan je beter met een AXIM op stap.

Nu weer ff een tukkie doen hoor zzzzzzzzzzzz, goh wat een regen, zzzzzzzz, is het seizoen nog steeds???? Heb ik m'n winterzzzzztalling al aangevraagd, zzzzzzz

:-)
 
Cynisch? Ik?
Beetje rijder is voldoende alert en met genieten bezig om wakker te blijven. Als je nog een roes hebt van drank/drugs/vriendinmisbruik, of rijdt als een heaumeaux bijvoorbeeld dan kan je beter met een AXIM op stap.

Nu weer ff een tukkie doen hoor zzzzzzzzzzzz, goh wat een regen, zzzzzzzz, is het seizoen nog steeds???? Heb ik m'n winterzzzzztalling al aangevraagd, zzzzzzz

:-)
ZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzz
-O- ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan