Ook ik een CB400F..

Inventiviteit :}

Soms lijken ingewikkelde dingen moeilijk terwijl de oplossing zo voor de hand ligt :P

Fiets ziet er goed uit, kvind de tank zit combinatie echt *O*

Speaking off, hoe staat het met de tank :o
 
De rempomp zit goed vast en ziet er inderdaad strak uit.

De tank heb ik gisterenavond proef gepast op de motor, pfff....hij past. :} :}
Ik moet nog een klein beetje werken aan het opwippen aan de voorzijde, maar het komt goed.
De coating ging er makkelijk in, het verdelen ging ook goed, alleen krijg je wel lamme armen van. *D
 
Het zonnetje schijnt, de lucht is blauw.....
Dus Fiets poetsen en piccie trekken. _O-

Eindelijk na 1,5 jaar komt ie eens uit de schuur, de defintieve opstelling van tank, zit en spatbord is klaar.
Nu nog wat kleine aanpassingen en dan kan ie naar de spuiter.

Zoals je ziet heb ik onde het zitje gelijk een beugel gemaakt voor een schijfremslot.

IMG_2621.jpg


IMG_2622.jpg


IMG_2623.jpg


IMG_2624.jpg


IMG_2625.jpg
 
Hee, dank je dank je. Daar mocht ik gisteren met het gezin naar toe.
Ik was ook nog ff bij jou op de werft geweest om te showen, maar je was er helaas niet.
:]

ah helaas ja dan heb je ons net gemist want wij hebben zowat heel de dag voor in de tuin gezeten :P
 
Heb hem vanmiddag gezien in Achterveld! Was er net toen jij er weer vandoor reed, de fiets zag er bekend uit, oa door de rimstripping, had hem alleen nog niet in het orange gezien! :) Lekker fel, zag er goed uit :)
 
Prachtig Tjeeke!

Aan de bevestigingsogen van het frame (voor het spatbord) zou je evt. nog kleine knippertjes kunnen doen, is het gelijk functioneel.
 
Nu dat de motor zo goed als klaar is, dan toch maar eens de schuur opruimen.
Vaak kom je dan leuke vergeten onderdelen tegen....

Dit is toch zo'n VW-klapsleutel geval.....

IMG_2875.jpg


Ja, toch?

IMG_2876.jpg


Nee, dus. })
Na een halfuur vijlen en zagen is het voortaan een Honda-klapsleutel *O* *O* *O*

IMG_2879.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan