Revz
MF veteraan
- 23 mei 2003
- 6.180
- 34
stonden de strepen/rondjes er nog?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
stonden de strepen/rondjes er nog?
CB250 is de grootste kleine motor. Gepimped met 16" achtervelg en twee cilinders!Wat doe jij hier eigenlijk in dit topic?
Daar heb je wel een puntCB250 is de grootste kleine motor. Gepimped met 16" achtervelg en twee cilinders!
En het haalt werkelijk de 100km/h.
Een cb250 rijdt als een ouwelullenmotor (Ik weet het want ik heb er ooit op gelest. edit: 14 jaar geleden alweer )CB250 is de grootste kleine motor. Gepimped met 16" achtervelg en twee cilinders!
En het haalt werkelijk de 100km/h.
Netjes..
Ik heb trouwens een Mikuni VM26 606 besteld...
Nu hopen dat het een beetje snel binnen komt van daxdodo..
Racen?Een cb250 rijdt als een ouwelullenmotor (Ik weet het want ik heb er ooit op gelest. edit: 14 jaar geleden alweer )
M'n pbr haalt ook de 100 met gas over en de monkey moet als het goed is nog een stukje harder gaan.
(en nee, die zijn niet meer van het originele blok voorzien)
Is de VM26 606 nog interessant om te monteren op een std 125cc skyteam blok?
Haal ik daar nog wat winst mee qua snelheid of gaat het alleen maar onzuiniger worden?
Vorig jaar op de hdd waren sprintwedstrijdjes, daar bleef een kawa zxr400 net een 164cc monkey en een 138cc zb voor. Die monkey liep op de testbank overigens bijna 200 vanwege een te lange eindoverbrenging, met circa 20pk aan het achterwiel, een 8" achterwiel...Racen?
Het weekend zou redelijk droog zijn.Kan niet wachten tot het beter weer is!!!
Ik wil snelheid. Staat op mijn wenslijstje zo'n snel blok van 3500 pleuro wat wel serieus hard gaat.@Revz zie de post van Bonsai biker, de kleppen van een OT70 kop(25/22) zijn groter dan die van een skyteam 125 kop(24/21), tel daarbij op een tamme nokkenstok en je hebt een relatief traag maar betrouwbaar blokje.
@Marinus, stationair mengselschroef zoek je onder de carburateur vlak naast de aansluiting op het spruitstuk. Afstellen met een bitje (en een handschoen aan )
Oh ja, ik geef de voorkeur aan een 665, toendertijd met een 124 blok had ik er een 140 sproeier inzitten.
Ok thanks! Daar kan ik wat mee.
De vm26 heeft standaard sproeier 190, maar dat is dus veel te groot begrijp ik.
Matthijs van Daxdodo raadde me aan een sproeierset 115-127,5 erbij te kopen. Dat skyteam blokje zal dan wel goed af te stellen zijn. Was jouw 124 blok ook een std skyteam? Zo nee, dan zal het vast goed zitten met die sproeier-range. De 665 heb ik nog niet gevonden, maar de 606 is niet duur en schijnt ook goed te zijn. Ik waag de gok!
Heb mijn handen al eens eerder gebrand, komt in orde
Ik zat al te zoeken welke schroef er nu precies naar het midden van de gasschuifbuis wees, maar ik kon het niet zo 1-2-3 vinden... Thanks!
Doe maar..Als mensen mij even hun foto's sturen, dan zet ik ze wel in mijn Photobucket en ga ik een startpost ontwerpen voor het nieuwe topic. Wanneer is dit topic vol, en wanneer moet ik de nieuwe maken?
Doe maar..
Ik heb vandaag de VM26 606 binnen gekregen.
Dat ding is nog best grooot
Straks ff de velgen weer op de dax zetten, en de carburateur monteren en testen..
Ik heb ook een lifan.Oioioioi.. Kun je mij vertellen of het allemaal past??
Enneh, zit er nou een benzinekraantje op de carb zelf, of moet je dan de benzinekraan van de Dax ook nog weg zien te werken?
Had niet gezien dat die 665 erbij stond :D Ik dacht dat het 664 was.. (hersenkronkels he)
Trouwens nog een linkje gevonden voor een 125cc blok van Lifan:
http://www.minibikeshop.nl/main.php?sub_detail=true&sub_artikelnummer=101366
Die Lifans zijn toch wel betrouwbaar?