Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Wegen123,Om de slecht aangelegde wegen vast niet
Neen, is niet verplicht.Ik weet het al omdat men in Belgie verplicht het gele veske mag dragen ~
Die theorieen hier.
Knap hoor een dom topic nog dommer maken....
Vooral die oldscool: " ik ben geen kenner hoor maar ik ga toch uit alle macht proberen jullie de les te leren"
Die theorieen hier.
Knap hoor een dom topic nog dommer maken....
Vooral die oldscool: " ik ben geen kenner hoor maar ik ga toch uit alle macht proberen jullie de les te leren"
Discussies waarin de meeste deelnemers gewoon echt geen idee hebben waar ze het over hebben, maar daar zelf wel compleet van overtuigd zijn moet je gewoon laten.
Je krijgt er een hoop verfrissende inzichten voor terug en een paar goede lach aanvallen.
Lijkt mij wel de moeite waard.
Ik zou als ik kiki of oldscool was in ieder geval niet direct mijn dayjob opzeggen en de techniek in gaan.
~Draghandi schreef op 07 mei 2013 @ 12:15:[/
Ik zou als ik kiki of oldscool was in ieder geval niet direct mijn dayjob opzeggen en de techniek in gaan.
@oldscool
Als het een discussie is waar "feiten " geopperd worden door iemand die NON-stop offltopic berichten post, en ook zelf aangeeft geen kenner over te zijn.
Dan kan je mijn reactie verwaschten. En ook als je niet tegen kritiek kan wat klaarblijkelijk het geval is heb JIJ niks in een discussie te zoeken.
wat weet jij nou man, daar werk ik allang.
hahahahaha.
nee, niet in de blokken splitsen en cilinders honen, dat niet.
en er zal vast iemand zijn die hier veel meer kaas van heeft gegeten ivm deze materie.
maar wat maakt dat uit, mag iemand niet gewoon z'n mening normaal ventileren??
ik geloof dat een forum daar onder andere voor was.
ik niet iemand die altijd met de rest meeloopt, en heb m'n eigen ideeën en opvattingen.
jammer voor jou dat die niet lijken te kloppen, ik zal er niet echt mee kunnen zitten.
zoals gezegd, kom met bewijs dat een 25kw net zo snel is als onbegrenst en ik houd mijn pleidooi gestaakt.
totdan is het alleen maar luchtopmerkingen en niet concreet.
fijne dag gewenst met dit prachtige weer.
"ik niet iemand die altijd met de rest meeloopt, en heb m'n eigen ideeën en opvattingen.
jammer voor jou dat die niet lijken te kloppen, ik zal er niet echt mee kunnen zitten. "
Oldscool kwote.
Staat gelijk aan: ik praat vollle dagen poep op fora en als je dat niet leuk vind,jammer dan.
Edit : Sorry scool, ik heb veel domme dingen gelezen maar deze spant de kroon!
Bij deze heb ik nu een ondertitel.
Gefeliciteerd
vooral die laagvliegert,
daarvoor noemen ze het een discussie, boeit het je niet of irriteer je je eraan blijf lekker weg.
of voeg wat zinnigs toe, die opm gaat nergens over.
ik weet prima waar ik het over heb.
daarnaast wordt er hier een voorbeeld gegeven van 16000 cc en een enorm koppel maar geen hoge snelheid, duh.....
daar gaat de discussie niet over, die gaat over een snelheid te halen die maximaal is met alleen 25 kw.
In eerste instantie dacht ik nog, "oké, met den deze valt er nog te disuteren/praten ... ", maar afdruipen is gelijk aan je ongelijk toegevenmaar, najah. Ik heb het wel gezien hier, hahahaha
triest, iets anders kan ik niet zeggen.
kan je nu echt niets zelf bedenken......
Op je pik getrapt door dit??
nou, ja. Je laat je eigen wel erg kennen zo he.
ik zeg de hele tijd; kom dan met reële punten dat ik finaal ongelijk heb,
maar het enige wat je doet is blaten van mijn mening terwijl je zlf niets toevoegt.
maar, najah. Ik heb het wel gezien hier, hahahaha
fijne dag he.
Niet slecht bedoeld hoor, maar ik denk dat gij het doel van dit topic juist niet snapt
Dit topic is gestart door iemand die zich afvraagt of je sneller moet (hoort) te rijden naargelang het type motor dat je hebt, omdat dat bij het betreffende type motor hoort, niet of die motor in kwestie daartoe in staat is ...
Het gevolg, door die vraag zijn er die ervan uit ginge dat de TS eigenlijk Mustiej is onder een andere naam, en trekken het gehele topic in het belachelijke.
de discusie loopt een beetje uit in een discusie over topspeed versus kW en cc's, en jij begrijpt blijkbaar gewoon niet helemaal dat topspeed van veel meer afhankelijk is dan alleen maar kW en cc's
Om effe terug te komen op een van uw opmerkingen, het gewicht van de berijder bijvoorbeeld doet maar heel weinig aan de topsnelheid. Dat je nu op eenzelfde motor zit met 60 of 120kg geeft enkel een (lichtjes) verhoogde rolweerstand, maar veranderd (tenzij je 2.25m groot bent) amper iets aan de aerodynamica, enz. enz. enz. Acceleratie zal er een beetje onder lijden, maar de topspeed amper, tenzij bergop natuurlijk.
Dat ik dat van die 15.600cc V8 aanhaalde was om je op een extreem duidelijke manier aan het licht te brengen hoe het zit
Betrof namelijk een Scania V8, 700PK en ruim 3200nm koppel! Die BMW 325i bleef écht achter (had natuurlijk wel geen opligger aanhangen, en heb er ook geen rbw voor, maar dat vertel ik er niet bij ).
Back to the point: Begrensde motoren gaan best nog hard, maar hebben op hogere snelheid gewoon een zee van tijd nodig om die te halen. En in deze context hangt veel af van het type begrenzing.
En voor diegenen die hopeloos kicken op "snelheid" is het maar te hopen dat het er niet doorkomt wat men achter de schermen reeds aan het bespreken is ... verzegelde begrenzing op de boordcomputer, die je toerental, je vermogen EN je koppel begrenzen In eerste instantie dacht ik nog, "oké, met den deze valt er nog te disuteren/praten ... ", maar afdruipen is gelijk aan je ongelijk toegeven
Ik beweer ook niet dat je onbeschoft bent geweestik ben nergens onbeschoft geweest, gewoon een normale discussie that's all.
...
en als laatste; met "deze" zeg je maar tegen een snotjong. niet tegen mij.
...
zo, en nu ben ik inderdaad weg.