snelheidsboete

Rob

Die hard MF'er
10 jan 2002
288
0
hoensbroek
In maart werd ik aangehouden wegens te hard rijden. De beschikking kwam maar niet dus ik dacht; die zijn het vergeten. Nu krijg ik opeens een aanmaning van CJB! Ik heb nooit een beschikking gekregen, hoe en bij wie kan ik nu bezwaar aantekenen?
 
Moet je een bezwaarschift schrijven aan de officier van justitie (adres en mee te zenden documenten staan volgens mij op de brief met aangehechte acceptgiro).
Heb ik ook wel eens gedaan m'n naam en adres waren verkerd gespeld en had dus bezwaar gemaakt omdat de boetje niet voor mij bedoeld zou zijn! ;)
Helaas trapte ze hier niet in '(
Maar ik zou zeggen probeer het gewoon. Slechter kan je er nooit van worden :9

Greetz Robert

(een nieuweling hier op het forum)
 
Gewoon niet betalen, ze komen je vanzelf wel halen :) :)

Even zonder gein, er zal vast wel ergens een informatie nummer van het CJIB zijn (zoiets staat me nog bij) daar zou je heen kunnen bellen en vragen wat je kan doen

edit. deze gevonden : Alleen aanmaning? - hiero!
 
Laatst bewerkt:
CJIB Leeuwarden (friesland je weet wel) zijn zeer vervelend kan ik je melden. Even ter info:
* Boete mag tot 16 weken na overtreding komen.
* Bezwaarschrift moet bij Off. Justitie in betreffende regio die zich helemaal opgelen aan mensen die bezwaar aantekenen met standaard antwoorden en lastige formuleringen.

* Ik ken niemand die met succes een bezwaarschrift heeft aangevochten als hij is staande gehouden. Mindering kan maar dan sta je ook al voor het hekje. (zelf meegemaakt maar ten elfde uren bezwaar ingetrokken en zelfs daar deden ze moeilijk)

* Als je een zware verkeersovertreding (50km +) maakt dan wordt dit er weer even bij gepakt :j :j (Dit laatste heb ik van een kennis)

MIJN TIP, Bezwaarschrift alleen indienen als je echt argumenten hebt, niet om te vervelen want zij zijn nog veel vervelender als wij! Jackasses van nature.
 
Terug
Bovenaan Onderaan