Snelweg Zwaaien

Zwaai nooit op een snelweg.

En zwaai ook niet als ik een bocht neem, voel me wel een beetje schuldig als de tegenligger zwaait en ik niet. Ik hou liever me beide handen aan het stuur.....
 
Laatst bewerkt:
Op de snelweg zwaaien ?! Echt niet!! Ik ben veelste bang dat ik dan van mijn motor val :$

Boven de 50 km per uur durf ik mn stuur echt niet meer los te laten :X
 
Ja zwaaien is echt helemaal uit.

Als je er echt bij wil horen tegenwoordig glimlach je :)

:W :W :W
 
ik vind juist dat uberhaupt steeds minder mensen nog zwaaien.

Dan steek even netjes me hand op krijg je geen reactie terug.

Of is dit omdat ik te hard voorbij flits :S
 
full
 
het was mij afgelopen weken ook al opgevallen dat er zo fanatiek door tegenliggers op de snelweg wordt gezwaaid.

werd een stuk minder toen ik weer op mijn eigen rijbaan ging rijden


:+


Nee, serieus, gebeurt wel erg vaak de laatste tijd, beetje voorjaarskolder volgens mij. Op snelwegen zwaai je alleen als je iemand inhaalt ( voetje dus)

binnenwegen wel hoor, netjes zwaaien.
 
zwaaien prima, maar 't heeft zn grenzen. Zwaai nooit op de snelweg, heb wel andere dingen te doen op die drukke wegen.
 
koop een motor scooter ,zwaait er niemand meer naar je

_O- _O- _O-

Lekker droog 8-)

Ik zwaai meestal wel op de snelweg, als de omstandigheden het toelaten. Ik moet het natuurlijk wel gezien hebben, want meestal ben je eerder op het "meegaand" verkeer aan het letten.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie 't wel dat sommige tegemoet komende motor rijders zwaaien, maar meestal ben ik dan al te laat. Zelf doe ik 't eigenlijk nooit omdat ik inderdaad ok bezig ben met het verkeer. Op smallere wegen doe ik 't eigenlijk altijd, soms alleen ff de vingertjes heen en weer en soms 't voetje.
 
Ik zwaai nooit op de snelweg of ik moet zien dat iemand overdreven zwaait aan de overkant, dan zwaai ik uit beleefdheid terug. Vind snelweg zwaaien beetje veel van het goede :P
 
Zwaaien onderweg, prima. Zwaaien op de snelweg, dat vind ik letterlijk en figuurlijk iets te ver gaan. :P
 
Nou ik zie bijna nooit tegemoetkomende snelwegmotoristen zwaaien. Een enkeling uitgezonderd, maar die heeft dan pech, want met 120+ houd ik liever beide handen aan het stuur. Word ik ingehaald door een motorrijder dan zwaai ik meestal wel ff.
 
we moeten met zn allen zo'n grote hand kopen die je bij amerikaans honkbal ziet.
bezemsteel eraan en zwaaien met die hap

vind het wel leuk trouwens om voor de grap met 2 handen keihard gaan zitten zwaaien zie je die ander echt zo kijken van :? *D
 
Ik zwaai eigenlijk altijd. Bij hogere snelheid wel wat minder uitbundig hoor...

Ik zwaai vaak zelfs in de auto. soort geflex... sla ik met m'n arm tegen het raam en denk dan "oh ja":+
 
Aangezien ik 90% van mijn tijd op de snelweg rijd, zwaai ik daar zover de situatie 't toelaat (dus niet met 120+ kmh, of in de file, of als er net 'n koekblik voor m'n neus kruipt). En natuurlijk ff de rechtervoet van 't pedaal als je 'n motorrijder inhaalt!

Maar ik ben heel fout, ik zwaai ook naar koekblikkers.... die moeite doen om me meer ruimte te geven in de file :).
 
Terug
Bovenaan Onderaan