Verkeers ongelukken => Schokkende beelden

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het een beetje "Kijk eens wat ranzig"site.
Heeft weinig toegevoegde waarde, daarbij zitten er een hoop foto's tussen die helemaal niets met verkeersongelukken te maken hebben.
De semi lollige opmerkingen bij de foto's maken het nogal een sensatie site.

Sorry, van zulke foto's ga ik echt niet minder motorrijden. Dat het gevaarlijk is weten we allemaal wel.
En dood gaan kun je op heel veel manieren.
Ook jij in jouw auto, zijn de meeste foto's daar geen auto ongelukken?
En fietsers....en voetgangers....?


Kansloos topic dus. :Y
:^
 
Hmmm toch net de moed bijeen geraapt om te kijken....

Bedenkelijk nivo en ik krijg toch stellig de indruk dat het hier gewoon gaat om een sensatie site die wil shockeren. Omvallende vrachtwagens en frontaaltjes met vrachtwagens...

Het is smerig en het enige dat ik er van geleerd heb, is dat politie, ambulance en brandweer respect verdienen.
 
Hmmm toch net de moed bijeen geraapt om te kijken....

Bedenkelijk nivo en ik krijg toch stellig de indruk dat het hier gewoon gaat om een sensatie site die wil shockeren. Omvallende vrachtwagens en frontaaltjes met vrachtwagens...

Het is smerig en het enige dat ik er van geleerd heb, is dat politie, ambulance en brandweer respect verdienen.
Idd, op zulke momenten een hondebaan...bah..
 
Het zijn inderdaad hele schokkende foto's, maar als jeje leven laat leiden door alles wat KAN gebeuren, blijf dan maar de hele dag in bed liggen.

Als je als motorrijder defensief rijdt, zorgt dat je goed opvalt en niet overmoedig rijdt verklein je de kans op ongeval. En natuurlijk heb je af en toe ook een beschermengeltje nodig.......
 
Hmmm toch net de moed bijeen geraapt om te kijken....

Bedenkelijk nivo en ik krijg toch stellig de indruk dat het hier gewoon gaat om een sensatie site die wil shockeren. Omvallende vrachtwagens en frontaaltjes met vrachtwagens...

Het is smerig en het enige dat ik er van geleerd heb, is dat politie, ambulance en brandweer respect verdienen.

:Y

Keer een docu gezien over die gasten die de lijken gingen opruimen. Echt te goor. :r
 
Merendeel heeft niet eens met motorrijden te maken...
Maar goed, je wil niet meer motorrijden, dus ik zou zeggen: op naar auto-forum.nl dan maar :W
 
Shit, na dit gezien te hebben stop ik met motorrijden. En ik denk de rest van mf met mij. Misschien kunnen we dit forum nog omdopen in fietsforum oid?
 
Nog zoiets: foto's en reportages van slachthuizen. Gaat zo'n lief lammetje naar binnen, komen er aan de andere kant koteletjes naar buiten. Zoooooo sielug!

Nu gaan we allemaal vegetarier worden.
 
Het is niet gek als je je bewust wordt van je kwetsbaarheid op de motor, maar of dat nou op zo'n manier moet... Ik word een beetje moe van al die links naar ongelukkenfilmpjes en vind het respectloos naar de mensen die het leven laten op die beelden.

Wat op internet te zien is, is sowieso al een gigantische vertekening van de werkelijkheid dus laat je motorplezier er niet door bederven.

Slotje graag (of haal de link er uit)!
 
Om de zoveel tijd is er wel weer iemand die om een of andere vage reden, meestal uit een soort "bezorgdheid", dit soort foto's wil plaatsen op MF. Zelf heb ik wat gemende gevoelens bij de redenen, maar in ieder geval vind ik dit geen topic voor hier. Het was tenslotte geen MF-er.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan