Wheely :)

In deze regio he....moet je eens bij een auto waarbij mammie/pappie rijdt, met 3 kids achterin, maakt nie uit welke leeftijd, of ze nou 10 of 20 zijn...naast hun rijden....op zn achterwiel trekke...en weg....en hun reactie es kijke bij het stoplicht...of gewoon wat gaste in hun auto...er zijn idd mensen die je een :j geven...maar dat zijn niet altijd die kakkers...heb ook positieve reacties gehad van gaste in hun Mercedes S klasse...komt waarschijnlijk ook deels omdat ik niet loop te scheuren, maar gewoon netjes op zn achterwiel doorrijd tot het volgende stoplicht...en 65 in zn 1 :? ik trek hem in zn 1 door tot 120...op zn achterwiel :P maar over het algemeen trek ik mn wheelys in zn 2...en wat de laatste tijd steeds beter lukt...doorschakelen naar zn 3 en door blijve gaan :]
 
en 65 in zn 1 :? ik trek hem in zn 1 door tot 120...op zn achterwiel :P
Juist! 65 in 1 is niet hard, maar genoeg om bijna alleen :( te zien, met soms nog een |( of :j
Kan ook komen omdat hier een gast rondrijdt die met 165-170 door de woonwijken scheurt (wijk + kindjes, 120-130 langs een basisschool...) Vind ik toch ook wel |(

120 in de 1 trouwens nog niet gered.... toch een beetje angstig voor onstabiliteit door begrenzer-ding... 105 echter wel al gedaan.... Op 2 wielen :) ...

Kindjes vinden het trouwens wel machtig om te zien.... Laatst alleen eentje met een wat mindere opmerking, zie sig....
 
Laatst bewerkt:
Kids vinden et zeker machtig om te zien...zie een van mijn eerdere posts over kindjes met mammie/pappie in auto...heerlijk zoals ze dan reageren :)
Ik sluit me dan ook 200% bij Ruud aan...ik ben een entertainer *D
Tuurlijk doe ik het ook voormezelf...anders zou ik snachts laat als er niemand rijdt ook geen wheelys trekken...maar dat doe ik ook...dan is het juist leuk op de snelweg te wheelyen...zitten ze zo bewonderend naar je fiets te kijken terwijl ze naast je rijden op de snelweg met een gangetje van 100...terug kijken, vriendelijk glimlachen, zwaaien, en op mn achterwiel uit hun zicht verdwijnen... 8-)
 
Op Donderdag 20 september 2001 01:15 schreef DeGroteMuis het volgende:
Kindjes vinden het trouwens wel machtig om te zien.... Laatst alleen eentje met een wat mindere opmerking, zie sig....

\"Kindje zwaar onder de indruk tegen Muis op Kawa: Wauuuw, da\'s een gave scooter....\"

Whoahaha :} :}
 
Kan me er echt niets bij voorstellen om me motor met 100 km/uur op zijn achterwiel te zetten. Lijkt me wel enorm dik :) .
 
Als je eventueel met Giz gaat rijden in de buurt van de A4 moet je het maar even laten weten. Kom ik ook wel kijken. Zal even kijken of mijn mail adres in mijn profiel staat en anders voeg ik hem toe.
 
Het begint een beetje te lijken op \"my first wheely\" zo blij dat jullie zijn met het rijden op je achterwiel... ;)

Je moet eens proberen een chopper op z\'n achterwiel te trekken, kan je lang wachten ;(
 
Het begint een beetje te lijken op \"my first wheely\" zo blij dat jullie zijn met het rijden op je achterwiel... ;)

Het is niet my first wheely...het is ontelbaar+1ste wheely...eerste...die was op mn ZZR600...als ik de cros brommers niet meereken...maar het volgende wat je zei klopt wel...ik ben heel blij als ik op mn achterwiel een rits autos inhaal, of naar het volgende kruispunt rijd...

enne, ik rijd heeeel vaak opde A4...dagelijks...auto of motor...maar wel dagelijks...vandaag ben ik op de motor :)
 
Je moet eens proberen een chopper op z\'n achterwiel te trekken, kan je lang wachten ;(

het wachten is voorbij

intruderwheelie.jpg
 
Wat betreft die wheelies... hoe kom je nu op een normale wijze weer met twee wielen op het asfalt? Ik heb wel eens gezien dat iemand bij het neerkomen zijn carter scheurde :( Niet echt een leuk vooruitzicht.

Als ik zie wat voor optater je voorkant krijgt bij het over een wip rijden, lijkt me dan niet fijn als je voorwiel een meter hoog heeft gehangen. Of gaat het neerkomen wat geleidelijker (en zo ja, hoe)?
 
Het landen gaat ook redelijk geleidelijk....en dat is een kwestie van oevenen. evenwicht, en je motor kennen, precies weten hoe hij wanneer op het gas reageert...want als je op je achterwiel zit luistert het allemaal veel nauwer....
 
Terug
Bovenaan Onderaan