Hoevaak ben je gevallen dit jaar? en hoe?

hoe en hoe vaak?

  • niet gevallen

    Stemmen: 260 59,8%
  • één keer, lulligheidje

    Stemmen: 65 14,9%
  • één keer, eigen schuld

    Stemmen: 38 8,7%
  • één keer, aangereden / ander schuld

    Stemmen: 18 4,1%
  • twee keer

    Stemmen: 27 6,2%
  • drie keer

    Stemmen: 4 0,9%
  • vier keer

    Stemmen: 2 0,5%
  • vijf keer of meer

    Stemmen: 2 0,5%
  • heel vaak, ik rijd off road

    Stemmen: 11 2,5%
  • niet, maar ik heb ook niet gereden

    Stemmen: 8 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    435
Eén keer maar, in Andalusië, Spanje, nam ¼ rotonde, weg liep een beetje omhoog, streepje gas en toen was er ineens geen grip meer achter...
Tja zo'n 24 jaar oude CX650E kan er ook niets aan doen...voor vertrek nog voorzien van (o.a.) nieuwe achterband...
Wat lichte kuipschade (vrijwel onverwoestbaar, zo'n Scheurgers), kuipruit aan diggelen.
Kwam er thuis pas achter dat wat stiksel van m'n broek losgescheurd was.
Na overeind zetten met behulp van een passerende loodgieter weer verder.
Met iets meer wind in m'n smoel, dat wel. ;)


Die krasjes links zaten er al op, er zitten nu dezelfde krassen rechts. Mooi in evenwicht! :)
 
Damn dude :X...

Bizarre hellingshoek voor een SV ook :')
Blij toe dat je hier nog kan posten :)

Volledig hersteld onderhand?Mwah ligt eraan.... Bij een dergelijke bocht als deze kijk ik toch wel naar de vangrail..
Niet bepaald motor vriendelijk :)

Heb een KD met 180+ gedaan op de openbare weg... Ligt beetje aan de situatie

Het was achteraf gezien ook niet bepaald de meest geschikte bocht om de grenzen op te zoeken. Er waren in de dolomieten helaas bijna alleen maar bochten met vangrails en dan verwaterd de voorzichtigheid wat en ga je gevaren verkeerd inschatten.

Ik ben gelukkig zo goed als volledig hersteld. De spieren in mijn benen moeten nog wat aansterken omdat ik 10 weken alleen maar plat op mijn rug gelegen heb en er flink in gewroet is en ik mag nog niet hardlopen. Maar er was tegen mij gezegd dat ik waarschijnlijk een halfjaar met krukken moest gaan lopen, was blijkbaar normaal met mijn breuken.. en dat zijn er in totaal 4 weken geweest. Dus ik ben al blij dat ik weer fatsoenlijk loop. Heb ondertussen ook alweer een motor dus volgend jaar gewoon weer rijden :] Maar wel wat rustiger ;)
 
Laatst bewerkt:
0 keer, en dat wil ik graag zo houden.

Met de motor dan. Zelf, al dan niet in beschonken toestand, wel vaker.
 
hmm.. wel lekker bocht, maar je moet hem denk wel erg hard nemen voor een kneedown... ik maak meestal alleen KD's als je snelheid niet hoger dan 70-80 ligt..

Kan inderdaad ook met 180 op de openbare weg...en dit jaar niet eens gevallen! De banden worden toch beter.

@JRN: epische hellingshoek man (op de straat), wat ging er mis? Aha, ik lees Dolomieten, daar is het asfalt vaak glad.
 
Laatst bewerkt:
Verrassend genoeg was ik niet onderuit gegaan omdat het asfalt glad was. Ik had meer dan genoeg grip totdat ik wat aan de grond reed wat de achterkant deed optillen. Dan is er geen houden meer aan. -O-
 
Je ambitie is dus groter dan de mogelijkheden van de motor (vrij naar Stoner).

Die elleboog! :}
 
Laatst bewerkt:
jippie ,ik ook dit jaar nul keer. Heb toch meer als 30 circuitdagen achter de rug ,dus het gaat de goede kant op,vorig jaar op het zelfde tijdstip zat ik op 3...

Volgend jaar dus maar weer wat extra gas erbij :)

Op de weg zo weinig gereden dat dat eigenlijk wel logisch is :/
 
Laatst bewerkt:
Ik ben alweer een heel jaar overeind gebleven.

*O*

En dat bij gemiddeld 20.000 km per jaar
 
Ook niet, wel bijna een momentje toe er vuurwerk mij Kant op kwam.
Maar was wel een ervaring erbij rijden met nieuwjaar. ;)
 
Ik ben het nieuwe jaar goed begonnen. Vanmiddag onderuit gegaan met offroaden in een nat bos. Ik wou een heuveltje oprijden, die nogal glibbering was. De achterkant schoof weg en ik moest een pootje uitsteken aan de lage kant. Ik kon de 200 kg gs niet meer houden en daar lag ik. De motor lag onderste boven tegen de heuvel op en in je eentje is dat best zwaar. :P
 
met lessen ben ik wel eens van stilstand omgevallen, geld dat ook ? hahah na het lessen ben ik nog nooit omgevallen.
 
Zou niet weten hoevaak ik in 2011 gevallen ben, heb de tel niet bijgehouden :N

Maargoed, ik probeer dan ook offroad te rijden met een zware neushoorn van 218 kilo droog :')
 
Terug
Bovenaan Onderaan