Hoevaak ben je gevallen dit jaar? en hoe?

hoe en hoe vaak?

  • niet gevallen

    Stemmen: 260 59,8%
  • één keer, lulligheidje

    Stemmen: 65 14,9%
  • één keer, eigen schuld

    Stemmen: 38 8,7%
  • één keer, aangereden / ander schuld

    Stemmen: 18 4,1%
  • twee keer

    Stemmen: 27 6,2%
  • drie keer

    Stemmen: 4 0,9%
  • vier keer

    Stemmen: 2 0,5%
  • vijf keer of meer

    Stemmen: 2 0,5%
  • heel vaak, ik rijd off road

    Stemmen: 11 2,5%
  • niet, maar ik heb ook niet gereden

    Stemmen: 8 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    435
1 keer op me vreter gelegen dit jaar.....bezopen/stoned.....met het fahrrad.


ik heb gezworen noooooooit meer te fietsen ook!
 
1 keertje, vorige jaar om precies te zijn :P

Wilde motor op de bok zetten, maar regen + gladde schoenen werkt niet echt, en al helemaal niet als je m niet goed omhoog kan trekken voor extra zetje. Toen lag die omver, gelukkig wel in het gras. Alleen knipperlichtglaasje kadoek.

Toen ik m weer op wilde tillen gleed ik weg in het gras en had ik mijn bek open liggen :')
 
1,5 jaar mijn rijbewijs en bijna 10.000 km en 0 keer gevallen.
Ik heb heust wel een paar oeps momentjes gehad maar tot nu toe kon ik ze altijd corrigeren :P
Ik merk alleen wel dat ik een beetje overmoedig begin te raken. Ik rijd nu met nat wegdek bijna net zo vlot door als dat ik afgelopen zomer op droog wegdek deed :]
 
Dus na het volgende avondje zuipen pak je weer lekker de motor? ;)
....vreemdgenoeg kan ik(das wat anders dan dat ik het ieder weekend weer flik)zowel met die halve vrachtwagen van mn wijf alsook met mn eigen harley wel gewoon rechtop blijven met een vracht bier in de borst.

voor de moraalfuckers hier:wij wonen nogal euh afgelegen zeg maar...in de midlle of nowhere.
waldkroeg-naar huis: is een 4 kilometer strecke over veldwegen en dergelijke
de kans dat je hier iemand ander onverhoopt doormiddenrijd is gewoon nul.
rijd ik mezelf onverhoopt plat dan is dat fucking pech,mijn probleem.
 
Gelukkig nog geen enkele keer. Maar ze zeggen wel eens ooit dat je motor rijders hebt die gevallen zijn, en die niet gevallen zijn...

Heb wel een enkele keer staan wankelen, en heb ook genoeg vergissingen gemaakt.
Een enkele keer wilde ik keren op de weg (kan het makkelijk), maar mijn ogen draaide af en dat ging dus niet helemaal lekker, dus ik stopte, vlak voordat de weg op hield en het gras begon zeg maar. Toen wilde ik iets achteruit stappen, maar het was een kleine helling, dat was dus niet heel handig.

Ook een keer dat we allemaal stopte, maar ik zo slim was om naar de zijkant te gaan, maar dat lief dus vrij stijl naar beneden. Eigenlijk had ik gewoon naar beneden moeten rijden.

En ook een enkele keer dat ik me "vergiste" in een bocht (reed helemaal niet hard, maar onervaren nog), maar toch flink in de ankers ga, waar ik me dan nog af vraag dat die motor onder controle bleef (geen slippende banden).

Een een paar enkele keren dat we over een zandweg reden waarbij je de motor zo onder je weg voelt "glijden". Maar dat gaat wonderlijk genoeg altijd goed. Schijnbaar kan het gewoon.

En dan te bedenken dat ik niet een van de langste ben, en dus ook niet plat aan de grond kan.

Maar goed, zodoende doe je dus ervaring op. Heb sinds eind mei vorig jaar mijn rijbewijs, sindsdien zo'n 5000 km gereden. 1000 km op mijn eerste motor, 4000 op mijn tweede (zelfde merk/type, alleen nieuwer).
 
Laatst bewerkt:
Gisteren, bijna O-)

Bleef met mijn koffers achter een lantaarnpaal hangen B|

Ging gelukkig stapfoets en had de koppeling al in. Dus kon hem nog houden *O*
 
Gisteren, bijna O-)

Bleef met mijn koffers achter een lantaarnpaal hangen B|

Ging gelukkig stapfoets en had de koppeling al in. Dus kon hem nog houden *O*

Dat heb ik ook een keer gehad net nadat ik voor het eerst met zijkoffers op vakantie ging.
Ging gelukkig niet hard en was tegen een muur..
 
Terug
Bovenaan Onderaan