Hoevaak ben je gevallen dit jaar? en hoe?

hoe en hoe vaak?

  • niet gevallen

    Stemmen: 260 59,8%
  • één keer, lulligheidje

    Stemmen: 65 14,9%
  • één keer, eigen schuld

    Stemmen: 38 8,7%
  • één keer, aangereden / ander schuld

    Stemmen: 18 4,1%
  • twee keer

    Stemmen: 27 6,2%
  • drie keer

    Stemmen: 4 0,9%
  • vier keer

    Stemmen: 2 0,5%
  • vijf keer of meer

    Stemmen: 2 0,5%
  • heel vaak, ik rijd off road

    Stemmen: 11 2,5%
  • niet, maar ik heb ook niet gereden

    Stemmen: 8 1,8%

  • Totaal aantal stemmers
    435
Afgelopen jaar geen enkele keer gelukkig :)
Was stiekem toch wel mijn grootste angst met het rijden...maar goed voorlopig voldoende gevallen dus heel lang niet meer of hooguit heel knullig neerleggen door vergeten van de jiffy ofzo :Y
 
In 2011 niet gevallen en alle jaren daarvoor ook niet, nu ruim 20 jaar motorrijbewijs en nog nooit gevallen en dat met gemiddeld 15000 km per jaar. Mag niet klagen denk ik.
 
Laatst bewerkt:
In 2011 niet gevallen en alle jaren daarvoor ook niet, nu ruim 20 jaar motorrijbewijs en nog nooit gevallen en dat met gemiddeld 15000 km per jaar. Mag niet klagen denk ik.

Kans wordt al groter dat je dit jaar dan toch voor de bijl gaat. ;)

Wel zeer netjes, al die jaren schadevrij. :}


Zelf vorig jaar afgelopen 3 oktober op CPZ een lullig highsidertje gehad. -O-

Motor wordt nog aan gewerkt... :Y
 
Laatst bewerkt:
Misschien voor de zekerheid ff vallen onder gecontroleerde omstandigheden, kan ie er weer 20 jaar tegenaan.
 
Kans wordt al groter dat je dit jaar dan toch voor de bijl gaat. ;)

Wel zeer netjes, al die jaren schadevrij. :}


Zelf vorig jaar afgelopen 3 oktober op CPZ een lullig highsidertje gehad. -O-

Motor wordt nog aan gewerkt... :Y
Nee hoor evenveel kans als het jaar ervoor.
Het is niet zo dat je ineens meer kans maakt op een ongeluk(je).
De kans blijft hetzelfde dat je onderuit kan gaan.
 
Nee hoor evenveel kans als het jaar ervoor.
Het is niet zo dat je ineens meer kans maakt op een ongeluk(je).
De kans blijft hetzelfde dat je onderuit kan gaan.

zo bedoelt ie het niet ;)

we gaan er voor het gemak even min of meer vanuit dat elke motorrijder een keer valt. .
je bent nog nooit gevallen maar nu wel een jaar meer gereden en dus een jaar minder dat je nog zult rijden.

dus een grotere kans om. .

was dus meer een grapje als serieuse reactie :]
 
afgelopen jaar niet gevallen! :D en dat met wel 2000km.

Dit jaar hoop ik wat meer kilometers op de teller te zetten en natuurlijk de glimmende kant boven te houden!
 
Ik ben 2x op m'n muil gegaan! Gelukkig weinig verwondingen, maar helaas wel aardig wat schade! Ach, zo heb ik ook moeten leren fietsen.......;-)
 
dit jaar 0 keer! Voorheen ongeveer 1-2 keer per jaar :+
Allrisk verzekering-premiehoogte wordt voornamelijk door ondergetekende veroorzaakt :+
 
afgelopen jaar 2x.
1x omdat er een auto over mij heen walste waarvan de bestuurder mij niet gezien had.
1x met 15km/h in een bocht op een bedrijventerrein waar vuil lag en waar ik niet goed op dat vuil had gelet.
 
Ik rij nu zeker 32 jaar motor en 23 jaar geleden mijn laatste flinke ongeval gehad. Hoewel dit niet mijn schuld was, had ik dit kunnen voorkomen door minder hard te rijden en te denken ze zien mij wel. Dus niet ik knalde met meer dan 90 km/h boven op een koekblik die dacht ik ga keren. Mijn vrouw was toen hoogzwanger, heb toen ook flink op mijn donder gekregen van mijn vrouw, schoonouders en ouders
In mijn jonge jaren regelmatig onder uit gegaan door geen inzicht en nam veel risico en veel geluk gehad.
Ik hoor de jonge generatie al denken die rijd als een opa :) nou ik geef mijn B-king ook wel eens de sporen zodat mijn ogen plat worden gedrukt in mijn oog kassen ;)
Veel motor fun en wijsheid in 2012
 
Ben nog gevallen omdat mijn nieuwe remhendel afbrak :/ . Fabrieksfout |(

Gelukkig was het tijdens het oefenen van de noodstop en stond ik al bijna stil toen het gebeurde. Kon het zooitje heel rustig neerleggen waardoor geen verdere schade onststond :}
 
In 2011 gelukkig maar 1 keer op m'n plaat gegaan. Voorwiel onderuit geremd in de regen. Ik blijf regen haten :P

In 2010 twee keer, 1 keer voorwiel onderuit geremd op gladde klinkers (die Duc remde toch een stuk agressiever en harder dan mijn eigen Kawa) en nog een keer in Duitsland toen ik mijn motor aan de kant van de weg wilde zetten vanwege regen. Alleen was die kant van de weg pure klei en zo glad als wat, dus gewoon onderuit gegleden :P

Verder nooit iets aan overgehouden gelukkig :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan