- Onderwerp starter
- #51
Tja het originele "bakje/laatste stuk achterspatbord" paste toch niet echt bij dit kontje. Het stak er veel te ver onderuit, incl de chromen opbok/passagierbeugels die erg ver door naar achteren lopen (zie de eerste foto's). Verder is de "kertboom" van acherlamp en knipperlicht ook niet echt wat ik als mooi kan bestempelen .
Dat is dus niks, en ben ik begonnen met het zelf fabriceren van een nieuw achterspatbord, nieuwe opbokbeugels (toch wel erg nodig bij deze motor), en een nieuwe bevestiging van het achterlicht, knipperlichten en kenteken. Op je rug plakken met ducktape is nl ook niet alles
Het is de bedoeling dat deze nieuwe delen de lijn van het kontje zo min mogelijk verstoren. Het meeste wordt dus mattig zwart .
Bijna alles wordt trouwens van 2mm plaat omdat je dit nog net met elektroden kunt lassen, en verder heeft dit nog wat sterkte zodat er een lamp aan het spatbord kan hangen en een zware gereedschapsrol er boven op kan liggen.
Dat is dus niks, en ben ik begonnen met het zelf fabriceren van een nieuw achterspatbord, nieuwe opbokbeugels (toch wel erg nodig bij deze motor), en een nieuwe bevestiging van het achterlicht, knipperlichten en kenteken. Op je rug plakken met ducktape is nl ook niet alles
Het is de bedoeling dat deze nieuwe delen de lijn van het kontje zo min mogelijk verstoren. Het meeste wordt dus mattig zwart .
Bijna alles wordt trouwens van 2mm plaat omdat je dit nog net met elektroden kunt lassen, en verder heeft dit nog wat sterkte zodat er een lamp aan het spatbord kan hangen en een zware gereedschapsrol er boven op kan liggen.