Parkeerboete Ijweg Boesingheliede

Volgens mij zijn de toegangswegen richting de Polderbaan verboden te parkeren en max. 60km/uur. Het laatste deel is zelfs met stopverbod (de lussen).

Zie ook nog even: Binnenland | Het laatste nieuws uit Nederland leest u op Telegraaf.nl

Als die borden dus voor het kruispunt staan ... Dan mag je op die weg zelf niet parkeren, op de lus wel aangezien dat als een kruispunt c.q. zijweg beschouwd kan worden. Tenzij die borderen specifiek daar staan voor de lus.
 
Het lijkt erop dat we voortaan de borden maar weg kunnen laten. Scheelt een hoop gedoe.

Nooit meer een prent, maar alleen waarschuwen. Moet genoeg zijn, toch?

Verder mijn mening :Z
 
Kan op het plaatje niet goed zien aan welke kant het bord staat, maar "de verkeersborden E1, E2 en E3 gelden slechts voor de zijde van de weg alwaar zij zijn geplaatst."

Staan ze aan de juiste zijde (of stond jij aan de verkeerde :P), dan is de boete gewoon terecht. Jammor, niks aan te doen, bedankt voor uw bijdrage :W
 
Als die borden dus voor het kruispunt staan ... Dan mag je op die weg zelf niet parkeren, op de lus wel aangezien dat als een kruispunt c.q. zijweg beschouwd kan worden. Tenzij die borderen specifiek daar staan voor de lus.

Verboden stil te staan staat specifiek voor de lus.
 
flinke kerel die de bekeuring uit heeft geschreven :/

Tip: Neem een kwast + verf en schilder een parkeervak voor een motor: dan mag het wel :Y :P
 
Nee, natuurlijk niet. Maar als je daar niet mag parkeren noch stilstaan is het wat vreemd dat er een vuilbak staat. Of denken ze dat al die spotters te voet gaan komen?

@TS: Ik zou zeggen dat je net was afgestapt om wat in die vuilbak te gooien ;)

omdat er veelvuldig misbruik van de situatie wordt gemaakt en vooral de dagjesmensen er een teringzooi van maken maar vuilbakken neergezet om de milieuvervuiling enigszins te kunnen beperken.

altijd mauwen als er een boete wordt uitgeschreven voor iets wat je bij je theorielessen al leert dat het verboden is om bij een stopverbod/parkeerverbod toch lekker te doen wat we zelf willen.
 
Toen de wereld nog zwart/wit was mocht je daar wel gewoon parkeren en vliegtuigjes kijken. Om die lokatie niet in een vuilnisbelt te laten veranderen zijn er toen vuilnisbakken geplaatst. Deze kunnen nu wat minder frequent worden geleegd....
 
Leuke weg trouwens, de IJweg...
Beetje jammer dat die start/landingbaan erdoorheen is gelegd, maar bij elkaar is dit denk ik de langste binnenweg die Nederland heeft.
 
Wat ik niet helemaal begrijp is hoe je een boete hebt kunnen krijgen....

Iedereen die daar wel eens komt wéét dat je er niet mag staan en een boete kunt krijgen. Er is maar één opgangsweg dus die hou je ook in de gaten, zie je daar een agent aankomen dan stap je in en rij je weg.
Niks aan de hand. Keren mag immers.
 
Wat ik niet helemaal begrijp is hoe je een boete hebt kunnen krijgen....

Iedereen die daar wel eens komt wéét dat je er niet mag staan en een boete kunt krijgen. Er is maar één opgangsweg dus die hou je ook in de gaten, zie je daar een agent aankomen dan stap je in en rij je weg.
Niks aan de hand. Keren mag immers.

Vooropgesteld dat ik daar max. 4 keer per jaar kom en toevallig 1 maand geleden ook, dus de route nog in het geheugen stond. Als je daar staat, ben je bezig met foto's maken van opstijgende danwel neerkomende (ookwel landende) vliegtuigen. Een blik op de (ij)weg is dan niet prio 1. Zonder helm " snel" teruglopen en wegrijden............. :N Oom agent heeft wellicht even gepost oid, want voordat ik uberhaupt het sprintje van 30 m had kunnen trekken stonden er reeds 3 kentekens op een kladje. Uitwerken ging op " kantoor" gebeuren............. '( Vandaar ook geen geeltje oid achtergelaten/meegekregen......................
 
Terug
Bovenaan Onderaan