Parkeren voor flat

http://www.datona.nl/motor/motor-bobbins

Deze bobbins zouden niet eens aan de brug vast kunnen worden gezet, er zijn daar geen montagegaten voor. Ik heb een Pan European.
Dus voor wie denkt om dit systeem te gaan kopen, let hier dan even op.
 
Woon ook in een flat. Mijn XT660X stond met een hoes en 3 sloten vast (waaronder aan een paal) op een parkeerplaats waar eigenlijk alleen bewoners (mogen) staan. Na 4 maanden was die met hoes en al pleite.
Dat was de laatste keer dat ik me motor buiten laat staan.
Mn r6 staat nu bij familie in de garage, helaas zit woon/werk verkeer er niet in zo.
(Heel fijn dat mensen de klauwen niet thuis kunnen houden)
 
Deze bobbins zouden niet eens aan de brug vast kunnen worden gezet, er zijn daar geen montagegaten voor. Ik heb een Pan European.
Dus voor wie denkt om dit systeem te gaan kopen, let hier dan even op.
Toch kan ik voor een Pan bobbins vinden, dus sommige modellen hebben dit kennelijk wel (thv kettingspanner)
 
Ik heb hem onder een hoes aan de ketting en een schijfremslot.
In de hoes heb ik met visdraad 2 ringen gemaakt waar de ketting doorheen gaat, als ik wegga neem ik alleen het schijfremslot mee en laat de hoes aan de ketting liggen.
 
Toch kan ik voor een Pan bobbins vinden, dus sommige modellen hebben dit kennelijk wel (thv kettingspanner)

Laat dat eens zien. Ik ben dan wel benieuwd waar die moeten komen? Pan heeft alleen maar cardan.
 
Laatst bewerkt:
Laat dat eens zien. Ik ben dan wel benieuwd waar die moeten komen? Pan heeft alleen maar cardan.
Sorry, had moeten staan thv waar normaal gesproken kettingspanner zit.
Maar ik kan met de zoekactie niet meer vinden en als ik de achterzijde zo zie zouden bobbins idd niet mogelijk kunnen zijn.
 
Ik ben ook een buitenstaller. Iig op stuurslot en 's nachts ook nog aan de ketting art4 (12mm 120cm met loop back) met beugelslot art4. Tevens verzekerd tegen diefstal. Hoes van Verheul. Ademend aan de zijkanten (canvas) en van boven waterdicht. Verder juiste maat kiezen, iig niet te groot. Onderzijde moet vrij hangen (tocht, ventilatie, ademen. Verder stal ik de motor bvk iets verderop in de buurt. Daar is een politiebureau. Zet ik 'm ook vast aan een rek en in het zicht van zo'n politie camera.

En ja, ik moet er wel iets voor doen. Hoes erover heen hangen, er weer af halen. Lopen naar het bureau enz. Echter ik doe dit soort dingen in alle rust en zie het als een soort van ontspanning, voorbereiding en evaluatie van de rit. Hoes leg ik op de eerste verdieping in ons trappenhuis (etage portiekwoning binnen de ring A'dam).

Met de motor rij ik er dan langs met de hoes op het bagagerek met elastiektiekspin. Als ik terugkom, hetzelfde verhaal andersom. Zware ketting laat ik op de stallingsplek.

Er zijn echter meer slimmerds die hun motor, scooter of dure fiets daar stallen, dus soms ook vol. Dan moet ik uitwijken naar tegenover ons huis aan een stalen hek. Moet ik wel weer de ketting ophalen, maar vind ik geen punt. Zoveel mogelijk in de straatverlichting.

P.s. Eerlijkheidshalve moet ik wel bekennen dat ik de motor pas een maand heb ...
 
Laatst bewerkt:
Mijn motor staat al jaren buiten met een (goede) hoes al is het alleen al zodat kinderen er niet op gaan zitten spelen en knopjes en schakelaars verzetten/vernielen. :Y
Mijn hoes is 1x gejat waarschijnlijk door een dakloze om als slaapzak te gebruiken want hij heeft de hoes stuk moeten snijden om de slotringen en het slot heen. :(
Ook had ik aan diverse kanten van de hoes mijn kenteken met onuitwisbare inkt gezet waardoor hij voor een andere motor waardeloos was. :+
En 1 gestolen hoes sinds 2007 valt mee toch in Amsterdam })
Danny :W :]
 
Mijn motor staat al jaren buiten met een (goede) hoes al is het alleen al zodat kinderen er niet op gaan zitten spelen en knopjes en schakelaars verzetten/vernielen. :Y
.....
Danny :W :]

Ik heb mijn vorige motor de eerste paar maanden zonder hoes gehad, alleen op stuurslot en middenbok (was een waardeloos brik/ratbike)

Motor stond op straat, ik woonde 2 hoog. Hoor ik op een avond wat kabaal, kijk ik even later uit het raam en ligt mijn motor daar tegen de vlakte. Vast een paar kinderen geweest die 'm van de bok geduwd hebben en vervolgens door het stuurslot niet meer terug kregen. :N sindsdien hoes erom :Y
 
..Ok zo lekker.. kinderen die op je motor klimmen en de zooi mollen en pa staat er rustig bij te kijken... :?

Ik ben bezig iets te verzinnen met koperdraadjes rond de handvatten welke verbonden zijn met een bobine die bij beweging een puls krijgt.
 
Laatst bewerkt:
ik weet niet wat ze willen verkopen of denken het op te lossen maar passen gaan die dingen niet zonder iets extra's. Op de 1100 niet, en 99,9% kans ook niet op de 1300.
In/aan de brug zijn geen uitsparingen waar de bout van de bobbin doorheen kan.


Als ik verder kijk op die site, dan staan daar wel een paar rare items voor een 1300. Echt niet geschikt.
Neem dit nu:
img490.jpg


ahumm!
 
Terug
Bovenaan Onderaan