Sukkel

Ik heb vroeger niet eens brommert gehad, domme dingen :X En het is niet zo dat je meteen dood wordt gewenst, maar die gene kiest ervoor om zonder pak te rijden en moet dan als het fout gaat ook maar de consequenties ervan aanvaarden. Ik moet er niet aan denken dat ik iemand zie liggen met z'n vel op de stoel en z'n darmen om een boompie geslingerd :( Je confronteerd iemand anders met jouw stomme gedrag (moet je toch zelf weten, flikker op) en wie weet staat dat wel de komende jaren op z'n netvlies gebrand en kan hij er niet van slapen. Ik ben dan nog wel zo vriendelijk om 112 te bellen, maar meer ook niet.

Als iemand goed in het pak zit en er gebeurt dan iets ben ik echt de eerste die stop op hem te helpen. Maar je moet zelf, vind ik, ook goede maatregelen nemen tegen zo min mogelijk letsel.


tjonge jonge als je niet tegen bloed kan dan moet je in een hutje op de hei gaan wonen en jezelf insluiten...kan je niks gruwelijks zien...
 
Op tv zag ik pasgeleden hoe een man werd binnengebracht in het ziekenhuis (in Amerika). Het was een motorrijder die met een chopper gevallen was. Hij had geen beschermende kleding aan en hij droeg geen helm.

Ze hebben van alles geprobeerd om die man het leven zo dragelijk mogelijk te maken nadat hij ontslagen was uit het ziekenhuis: 3 ledematen waren geamputeerd en met die ene arm die er nog gedeeltelijk aanzat (tot de elleboog), kon hij nog op het knopje drukken in het ziekenhuis om de deuren te openen.

Hij had nog wel humor (al zou die mij vergaan zijn): "Hij zou nooit meer motorrijden".


Al met al weet ik zeker dat als hij het over mocht doen, wel voor voldoende en goede bescherming zou kiezen...


Al vallen de mussen van het dak, ik zit strak in't pak!!


CAT
 
tjonge jonge als je niet tegen bloed kan dan moet je in een hutje op de hei gaan wonen en jezelf insluiten...kan je niks gruwelijks zien...

ga jij ff terug naar school en doe het vak begrijpend lezen nog eens over. Of blijf gewoon op fok, dat is meer jouw niveautje... :X

@ Plastic Power: Uispraak van het jaar :} :} :}
 
Hij is nu wel vaak genoeg gewaarschuwd lijkt me. Iedereen moet voor zichzelf weten wat hij/zij aantrekt op de motor.
 
zucht....

Ik vraag me af of deze stoere man ns ff lekker met zijn knokkels over het asfalt zou willen schuren... gewoon even doen. Als het zeer doet dan ook nog ff doorgaan!
Met je motor vallen levert eenzelfde gevoel op maar dan zeker 50 keer erger.

Zoals KoffieJunk terecht opmerkte... het vallen doet geen pijn, maar het neerkomen wel.

Ben zelf een tijdje geleden gevallen en was maar wat blij met mn pak EN laarzen. Het heeft een gebroken elleboog en/of een verbrijzelde enkel voorkomen. Dus ik ga strak in pak.

Van mij magtie best zonder hoor... maar dan ook geen gemekker als het wel misgaat en je diverse dure behandelingen moet ondergaan. Of dat je arbeidsongeschikt raakt erdoor. Dan ook geen WAO claimen he? Want het risico nam je zelf want je bent zo stoer. Oh en ook niet mekkeren als de thuiszorg te laat is en je geen ontbijt kan voeren of je kont niet kan wassen of dat de gemeente je aanvrage voor aangepaste woning afwijst... want jij bent stoer!
 
Tis net of ik op een duits forum zit. Tssss wat een heilige leernichten hiero :r
 
Tis net of ik op een duits forum zit. Tssss wat een heilige leernichten hiero :r

Sorry hoor, ik vind het rijden zonder motorkledij op de motor net zoiet als je hoofd uitsteken bij een busluik. Je weet dat het bijna altijd goed gaat, maar wanneer het niet goed gaat is het leed vaak niet te overzien...
En het is knap stom om je hoofd buiten het luik van een bus te steken B|
Overigens ben ik dan volgens jouw visie een textielnicht :P :+
 
Tis net of ik op een duits forum zit. Tssss wat een heilige leernichten hiero :r

je zal nog eens aan die heilige leernichten terugdenken als je in het ziekenhuis ligt met schaafwonden :r
 
Sorry hoor, ik vind het rijden zonder motorkledij op de motor net zoiet als je hoofd uitsteken bij een busluik. Je weet dat het bijna altijd goed gaat, maar wanneer het niet goed gaat is het leed vaak niet te overzien...
En het is knap stom om je hoofd buiten het luik van een bus te steken B|
Overigens ben ik dan volgens jouw visie een textielnicht :P :+


Hoe vaak rijdt een bus onder een viaduct door en hoe vaak ga jij met hoge snelheid op je bek :?

Ik ben wel eens met 100+ met spijkerbroek gaan liggen btw en had eigenlijk niets. Het gevaar van motorrijden is eerder de obstakels die je kan tegenkomen tijdens je glij partij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan