CB250RS/FT500 --> CB500RS

Het ligt even stil op het moment.
Ik wacht nog op het frame, waarschijnlijk krijg ik 'm dinsdag terug.

Heb het zitje binnen inmiddels, ziet er goed uit }) , foto's volgen als het frame terug is.
 
Het frame is helaas nog niet klaar '( , de beste man heeft het erg druk.

Dan toch maar even een schot van de tank met het zitje, vind ze heel goed passen qua lijn *D

Foto-WL4VESIG-D.jpg
 
Oprotten oma :z

Frame is terug. Ziet er goed uit, beter zelfs dan de andere kant :+
Ik kreeg nog te horen dat het een klote klus was en dat hij er beter niet aan had kunnen beginnen _O-

Foto-BURIR8S8-D.jpg

Foto-UUFP4CYO-D.jpg

Foto-ND8XEV7I-D.jpg


Meteen in het nieuwe zitje gaan zagen om deze pas te maken.

Foto-8HHHFCT7-D.jpg


Nogmaals bedankt pret, past mooi :Y
 
Laatst bewerkt:
Heb een kz400 tank voor je liggen, binnenkant moet wel behandeld worden (roest) maar daar staat tegenover dat je er niks voor hoeft te betalen, omdat ik het een leuk project vindt. :)
Gaat om DEZE tank.
Laat maar weten of je het wat vindt, af te halen in Amsterdam.
 
Geen dank hoor.
Vond die tank eerst echt lelijk maar icm dit zitje wordt hij inderdaad wel leuk.
Ander kleurtje zal ook een hoop schelen ;)
 
ziet er weer netjes uit dat frampje zo :Y en zitje staat leuk *D psies de goeie maat :Y
was de achterbrug nou wel nog goed? of moet je daar een andere voor scoren? (tip: roukama of Boonstra ;) )
 
De tank wordt nog een ander kleurtje ja, hoogstwaarschijnlijk klassiek rood.
Foto-HUBJ6HYB-D.jpg


Dat linkje wat miob je stuurde;
http://bubblevisor.blogspot.com/2010/12/kz-400-75-el-diablo-magazine-bike.html
De velgen van die fiets zijn ook klassiek rood :)

Achterbrug is nog wel goed. Zat wel aardig wat roest op maar dat ging er vrij gemakkelijk af, heeft niet echt doorgepeuzelt.

Dus die ga ik binnenkort even in de zwarte hammerite zetten, het klassiek rode wordt overigens ook van hammerite, ben een beetje verslaafd aan dat spul :+
 
Laatst bewerkt:
Gaat leuk worden, denk dat een egaal kleurtje het al een mooi geheel maakt.
Heb sinds kort een hele FT500 gekocht..lekker fietsje..heb van die ook een leuke Supertrapp demper over..misschien iets voor jou?
Trouwens hoe rijd die Madass eigenlijk? Vond ik altijd al leuk :]
MZlllss,Rob.
 
Gaat leuk worden, denk dat een egaal kleurtje het al een mooi geheel maakt.
Heb sinds kort een hele FT500 gekocht..lekker fietsje..heb van die ook een leuke Supertrapp demper over..misschien iets voor jou?
Trouwens hoe rijd die Madass eigenlijk? Vond ik altijd al leuk :]
MZlllss,Rob.

die supertrap, heb je daar een plaatje van? zoek nog wat leuks voor op me VTR250 race replica :9
 
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Rob :)
Heb wel interesse in die Supertrapp :9 , dat wordt knokken pretpiloot :+

Zo'n Madass rijdt super :) , met het 50cc blokje komt de fiets totaal niet tot z'n recht
maar als je er een 125cc of meer onderhangt wordt het een stuk leuker, bochtenwerk is top. Leuk fietsje voor in de stad. Bestaat trouwens ook in 125 uitvoering maar is (volgens mij) in NL niet te koop, wel in België.
 
Laatst bewerkt:
Leuk een knokpartijtje..maar ik geef em niet weg..wil er toch wel 5 tientjes voor hebben..dus misschien nu beiden geen interesse meer 8-)
Ja die motoruitvoering van de Madass heb ik serieuze interesse voor gehad want ze zijn wel in NL geleverd.
Heb contact gehad met de importeurs maar vond em toch te duur voor de prestaties..maar er zijn natuurlijk ook 180cc blokkies voor..
Nu heb ik weer eens een echte stamper..maakte met die Supertrapp wel een mooi geluid en zag er gaaf uit maar vind em net te luidruchtig voor de vroege ochtend O-) ..en er zat een mooie nieuwe vervangingsdemper bij die lekker stil is en prima past..de Supertrapp heeft voor het mooie een reduceerring nodig.
MZllss,Rob.
 
Ik heb er wel 5 tientjes voor over, maar een plaatje zou inderdaad niet verkeerd zijn, kunnen we ook even opzoek naar bijpassende ringen.

Kan het me voorstellen, voor die prijs koop je dan toch liever iets tweedehands met wat meer pit :9
 
Laatst bewerkt:
als je er een plaatje van heb, weet ik meer ;) maar het is mij om het even, Whata heb eerste keus aangezien je het hem aanbood :Y dus als die hem niet wil heb ik eventueel interesse ;) maar dan wil ik wel beeld _O-
 
ah oke :)


Heb trouwens vandaag even een experimentje gedaan met Hammerite, en dit kan totaal niet tegen benzine B| , het begint te verschrompelen.

Voor de tank lijkt me dit dus geen goede oplossing :X

Ik denk dat ik gewoon verf laat mengen bij de klusboer, en hier dan een busje 2k-lak overheen spuit.
 
Hammerite kan je ook niet oevrverven dus let wel op ..
Heb geen camera dus piccies moeten ff wachten..
MZlllss,Rob.
 
Geen haast *:)

Wat betreft die hammerite, had inderdaad ook gelezen dat het niet overschilderbaar is, enkel met andere hammerite.
Toch heeft een kennis van me het overgespoten met een 1k vernis en dat hechtte goed, hij vertelde dat na aanbrengen van de vernis de kleur van de hammerite verdween, en later weer terug kwam. _O-
De site van hammerite is er niet erg duidelijk over :

Veel gestelde vragen:

7. Overschilderbaarheid (meerdere vragen)

Is Hammerite overschilderbaar met andere laksystemen?
Alleen Hammerite zijdeglans en Hammerite hoogglans zijn overschilderbaar.

Is NR-1 Anti roest overschilderbaar met andere verf?
Hammerite NR1-Anti roest is overschilderbaar met Hammerite lakken, alkyd- en acryllakken.

Is Hammerite Hechtprimer overschilderbaar met andere verf?
Hammerite Hechtprimer is overschilderbaar met Hammerite lakken, alkyd- en acryllakken.

De vraag of het overschilderbaar is met andere laksystemen wordt niet echt beantwoord :?

Maar goed, het is ook niet nodig.
 
Laatst bewerkt:
De brommert krijgt binnenkort nieuw onderdak , thuis op zolder van de schuur... :)
Ik ben druk bezig met isoleren en verwarming installeren :9 , heb namelijk op het moment geen verwarmde plek om de onderdelen van een kleurtje te voorzien.

Klus opstelling
Foto-NPRRJJSM-D.jpg

Foto-GE76VEOB-D.jpg

Bijpassend sfeertje 8-)
Foto-NYQ6C7EU-D.jpg


Duzz..
 
voor je hem enthousiast op zolder in elkaar knutselt, heb je wel al een manier om hem naar beneden te krijgen? ;) (trust me, je zal niet de eerste zijn _O- )
 
Jah maar weer eens een update doen ;)

Beunhok is inmiddels klaar, dus heb het project weer opgepakt :)


Wat delen geborsteld/gestraald :

Foto-SK8ELTKQ-D.jpg


Foto-G3GE6EL3-D.jpg


Foto-ZOZNTRWT-D.jpg


Omdat de fiets nu thuis staat zal de vaart er wel in blijven :z
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan