ah ik zie hetDeze is voor een 2 zuigerRemblokjes vallen volledig over de schijf.
Het is denk ik wat gezichtsbedrog, door het stuk waar de schijf aan de alu flens zit
Kijk maar naar de eerste foto, bij de oude schijf is het remoppervlak breder, waar dus een enkel zuiger klauw op hoort
wat een leuk project is dit! Is het frame aangepast om dat blok er in te kunnen krijgen? of past het er zo in op de originele bevestigingspunten? Ik kan van iemand een cb250 krijgen voor bijna niks met een slecht blok, en ik wil er denk ik wel wat mee doen....
mocht die rempomp nou te veel capaciteit hebben, ik heb straks nog een pomp van een VFR750F overvoor 2-zuiger remklauwen ipv 4 van de R1
maar voor de rest een zeer leuk project voor erbij, rijwielgedeelte is lekker basic, fietsie stuurt goed, mooie wieltjes erin, remmen zijn te upgraden etc
Zoals pretpiloot zegt , het is een eenvoudige ombouw maar er komt altijd nog heel wat meer bij kijken
Welk model cb250 ?Er zijn veel cb250 modellen, deze ombouw gaat alleen zo eenvoudig bij de 1 pitter, de cb250RS
Oke, dan hoor je van meIk merk spijt Je mag er wel een keer op sjeezen hoor
yep is dezelfde kabelboom nog, evenals de CDIYep
He pret, ik ben nu met de elektra bezig en heb net ontdekt dat de 250rs mechanische vervroeging heeft en de ft500 elektronische , ik neem aan dat de kabelboom met alle accessoires nog van de 250rs is ?