undercover politie wagens..

Dat je paranoia hebt, wil nog niet zeggen dat ze je niet echt achtervolgen he...

Maar ehm.. hoe herken je ze? Ik heb er echt nog nooit een gezien... :X
coltruitjes naast elkaar in een volvo/ford/volkswagen
zelf let ik ook altijd op de achterkijkspiegel, of dat niet iets groters is alszijnde een camera (echter dat laatste kán ook helemaal niet waar zijn).
 
Hele tijd geleden (ik word oud :+ ) reed ik met een leasebak achter een dikke BMW. Die schoot maar niet op, ik er dus voorbij....Daarvoor reed een golfje....OP het moment dat ik er langs ging zag ik beide heren met hun lichtblauwe overhemdje aan geïnteresseerd kijken....

Dat zijn van die momenten dat je jezelf een nog grotere lul vindt dan de rest van de dag...
|( |( |( |( |(
 
want zij reden 100 waar je 120 mocht?

zal wel niet.
maar vind het altijd wel grappig als iedereen er als een mak schaap achter blijft hangen.
er als eerste/enigste dan langs gaan voelt lekker!
 
Laatst bewerkt:
want zij reden 100 waar je 120 mocht?

zal wel niet.
maar vind het altijd wel grappig als iedereen er als een mak schaap achter blijft hangen.
er als eerste/enigste dan langs gaan voelt lekker!

:N :N :N

Zij reden 85 waar je 80 mocht :$ :$ :$ :$ :$
 
Hele tijd geleden (ik word oud :+ ) reed ik met een leasebak achter een dikke BMW. Die schoot maar niet op, ik er dus voorbij....Daarvoor reed een golfje....OP het moment dat ik er langs ging zag ik beide heren met hun lichtblauwe overhemdje aan geïnteresseerd kijken....

Dat zijn van die momenten dat je jezelf een nog grotere lul vindt dan de rest van de dag...
|( |( |( |( |(
En dan zodra je er langs bent binnen 100 meter van 150 naar 110, totaal onopzichtig verder :+



Ik vind die onopvallende auto's over het algemeen maar sneu. Als je erdoor gepakt wordt is alvast sneu (kijk dan ook in je spiegels of er iets mee komt, een auto hoort een motor niet bij te kunnen houden) maar 't creëert ook een soort anti-gestapo mentaliteit bij 't plebs. Iedereen is je vijand, zelfs de berm tegenwoordig. Oom van me is hoge piet bij de politie en die is er ook niet over te spreken... Beetje jammer dat ie chef in een heel ander gebied is en hier geen zak over te vertellen heeft :+
 
Laatst bewerkt:
want zij reden 100 waar je 120 mocht?

zal wel niet.
maar vind het altijd wel grappig als iedereen er als een mak schaap achter blijft hangen.
er als eerste/enigste dan langs gaan voelt lekker!
:^ Deed ik dus ook een keer. Opvallende politie-wagen, reed 78 waar je 80 mocht, diverse auto's erachter. Dus ik op de cruisecontrol (auto) met 82 erlangs. Knippertjes gebruikt, alles keurig O-)
Na een kilometertje wil ik naar links afslaan, zitten ze naast me, passeren me, POLITIE - VOLGEN

Even papieren controleren :z
 
Laatst bewerkt:
:^ Deed ik dus ook een keer. Opvallende politie-wagen, reed 78 waar je 80 mocht, diverse auto's erachter. Dus ik op de cruisecontrol (auto) met 82 erlangs. Knippertjes gebruikt, alles keurig O-)
Na een kilometertje wil ik naar links afslaan, zitten ze naast me, passeren me, POLITIE - VOLGEN

Even papieren controleren :z
maar geeft toe, je hield je aan de regels en het voelde ó zo goed *O*
 
Laatst bewerkt:
maar geeft toe, je hield je aan de regels en het voelde o zo goed *O*
:Y Helemaal omdat ik gewoon alles netjes in orde had. Ene agentje kwam aan mijn kant, andere agentje aan de andere kant. Ik dacht, laat ik beleefd doen, en ook het raampje aan de andere kant openen... zegt die agent: "gooide je nou net wat weg aan die kant?"

Meestal zijn agenten wel aardig, maar dit was echt een kneuzenteampje _O-
 
:Y Helemaal omdat ik gewoon alles netjes in orde had. Ene agentje kwam aan mijn kant, andere agentje aan de andere kant. Ik dacht, laat ik beleefd doen, en ook het raampje aan de andere kant openen... zegt die agent: "gooide je nou net wat weg aan die kant?"

Meestal zijn agenten wel aardig, maar dit was echt een kneuzenteampje _O-
Zeker teveel amerikaanse politie realiteits programma's gekeken, waar de zakjes coke en wiet ze om de oren vliegen :+
 
Ligt het nou aan mij of zie ik nou steeds meer politie in burgerwagens rijden? IK hoef maar bij een stoplicht aan te komen of ze staan naast mij maakt niet uit wat voor wagen Ford VW Volvo van alles zie ik om me heen, en niet alleen zie ik ze ze zien mij ook laatst nog 220 euro opgehoest vanwege verkeerd voor sorteren.....Volgens dienst doende agent asociaal rijgedrag pffff Toen ik het later aan een andere agent vertelde was zijn reactie of de bewuste agent soms niet ge.....had! Hoe bedoel je...Het gebeurt op een weg waar je sinds kort in plaats van 70 nu maar 50 mag, en dat is werkelijk niet te doen 50 op een motor is echt niet te doen, ik fiets nog liever, maar wat nu motor verkopen of aanpassen aan snelheid? IK weet het ff niet meer en vind het op dit moment even niet leuk meer om op mijn motor te stappen :( :( :( ! Zou het nog overgaan? groetjes Smokiebike.

Ze moeten je overduidelijk hebben.

Kwestie van tijd voordat je ergens op wordt gepakt.

Ik zou die motor maar voorlopig laten staan, misschien volgend jaar ook nog.



:')
 
Zeker teveel amerikaanse politie realiteits programma's gekeken, waar de zakjes coke en wiet ze om de oren vliegen :+


begint met een 'broken taillight' men voor je het weet zie je ze achter elkaar rijden door de camera van de copter vh nieuwsstation...
 
Gaat het over? Dat denk ik eigenlijk niet. Op een gegeven moment gedraagt het grootste deel van het plebs zich zo goed dat de controles onrendabel worden. Wat zal er dan gebeuren? Wordt er opgehouden met de controles? Maar ze waren voor de veiligheid toch, zonder controles gaat iedereen weer dood. Aan de andere kant, ze moeten natuurlijk geen geld gaan kósten, zoveel is een mensenleven nu ook weer niet waard. Zo ver zal het echter nooit komen, je hebt altijd wel die paar debielen die zich laten pakken en het zaakje rendabel houden.

Als niemand meer gepakt wordt (ik zeg niks over de daadwerkelijke overtredingen) is het makkelijke geld weg en wordt er vanzelf niet meer gecontroleerd. Dat gaat echter niet gebeuren -O-
 
Ach... undercover auto's, de hufterlijn (je weet wel, waar een overijverige diender vanuit zijn vrije tijd je toch een bon aan kan naaien), het kan niet op. Als het ECHT om de verkeersveiligheid ging dan stuurde ze toch een overvloed aan strepenauto's de weg op? Preventie noem je dat. B|

Ik wou dat ze eens undercover en in hun vrije tijd gingen posten om die lui op te pakken die ieder weekeinde diverse audi's, BMW's en Volkswagens van hun navigatie en airbags ontdoen.
 
Gister werd ik op mijn skateboard achtervolgd door een Polo met 2 agenten erin. Het wordt met de dag erger :')
 
Gaat het over? Dat denk ik eigenlijk niet. Op een gegeven moment gedraagt het grootste deel van het plebs zich zo goed dat de controles onrendabel worden. Wat zal er dan gebeuren? Wordt er opgehouden met de controles? Maar ze waren voor de veiligheid toch, zonder controles gaat iedereen weer dood. Aan de andere kant, ze moeten natuurlijk geen geld gaan kósten, zoveel is een mensenleven nu ook weer niet waard. Zo ver zal het echter nooit komen, je hebt altijd wel die paar debielen die zich laten pakken en het zaakje rendabel houden.

Als niemand meer gepakt wordt (ik zeg niks over de daadwerkelijke overtredingen) is het makkelijke geld weg en wordt er vanzelf niet meer gecontroleerd. Dat gaat echter niet gebeuren -O-
Waarom denk je dat de boetes de laatste jaren absurd veel verhoogd zijn? Dat is omdat het struikroven minder opbrengt dan begroot, dus verhoogd de roverheid de boetebedragen zodat ze alsnog net zoveel binnen kunnen halen.
 
Ik wou dat ze eens undercover en in hun vrije tijd gingen posten om die lui op te pakken die ieder weekeinde diverse audi's, BMW's en Volkswagens van hun navigatie en airbags ontdoen.

dan rij ik ze met mijn trapfiets klem omdat ze een onopvallende surveillance houden :Y

met een volvo s40 op het fietspad _O- _O- _O-

fietstunneltje waar ze keurig om de hoek konden staan en zo mensen van hun fiets af sloegen. maar dan denken dat je met op en neer rijden met een volvo onopvallend bezig bent _O-
 
Laatst bewerkt:
Hele tijd geleden (ik word oud :+ ) reed ik met een leasebak achter een dikke BMW. Die schoot maar niet op, ik er dus voorbij....Daarvoor reed een golfje....OP het moment dat ik er langs ging zag ik beide heren met hun lichtblauwe overhemdje aan geïnteresseerd kijken....

Dat zijn van die momenten dat je jezelf een nog grotere lul vindt dan de rest van de dag...
|( |( |( |( |(


Ken dat, flink aantal jaren terug eens een lange rij auto's voorbij geknald, die voor een open brug hadden gestaan. Helemaal voorop reed een langzame auto met aanhanger (die net geen 80 reed) Helaas kwam aan mijn geluk van vrij baan een eind en moest ik dankzij een tegenligger invoegen achter de auto met aanhanger. Vervolgens heb ik mijn beschermengeltje maar eens bedankt, want door de aanhanger werd een auto met opzichtige striping aan het oog onttrokken. :o Voor het inhalen van de file had ik het gas goed open gedraaid :+
 
Ligt het nou aan mij of zie ik nou steeds meer politie in burgerwagens rijden? IK hoef maar bij een stoplicht aan te komen of ze staan naast mij maakt niet uit wat voor wagen Ford VW Volvo van alles zie ik om me heen, en niet alleen zie ik ze ze zien mij ook laatst nog 220 euro opgehoest vanwege verkeerd voor sorteren.....Volgens dienst doende agent asociaal rijgedrag pffff Toen ik het later aan een andere agent vertelde was zijn reactie of de bewuste agent soms niet ge.....had! Hoe bedoel je...Het gebeurt op een weg waar je sinds kort in plaats van 70 nu maar 50 mag, en dat is werkelijk niet te doen 50 op een motor is echt niet te doen, ik fiets nog liever, maar wat nu motor verkopen of aanpassen aan snelheid? IK weet het ff niet meer en vind het op dit moment even niet leuk meer om op mijn motor te stappen :( :( :( ! Zou het nog overgaan? groetjes Smokiebike.

Heb je achtervolgingswaanzin of hebben ze een reden om je in de gaten te houden...?
 
Terug
Bovenaan Onderaan