groet,groet,groet,groet,groet......

|( |( IS HET OOK!!!!
Leer nou toch eens....Je rijdt op een BMW, dan hoef je niet mete naar dat gepeupel te zwaaien, exclusieve en superieur, daar gaat het om.
Gaat hij dat weer lopen verkloten |( |(

Betekent dat dat motoragenten ons niet meer zwaaiend aan de kant zetten?
 
Volgens mij overal slecht vertegenwoordigd. Ben vandaag meegeweest met een tourtocht. Was de enigste met een MF stikker :(

Wel veel Kawa's :}

Heb btw geen mf-ers gespot vandaag. Ja 1 dan, zonder sticker. In eigen persoon.

Heb je de Kawa club toer gereden vanuit Barneveld? Daar was ik ook. Zonder sticker overigens.
 
Oeh! Dan had je mij topless kunnen bewonderen op mijn balkonnetje! :) (Da's dan gelijk de reden dat je niet even zwaait denk ik... :+ )

Ik bedoelde het niet rot hoor...
 
Laatst bewerkt:
|( |( IS HET OOK!!!!
Leer nou toch eens....Je rijdt op een BMW, dan hoef je niet mete naar dat gepeupel te zwaaien, exclusieve en superieur, daar gaat het om.
Gaat hij dat weer lopen verkloten |( |(
Damn daar ben ik nog helemaal over vergeten te zeiken, die pliciagenten die niet terug zwaaien dat zijn nog de ergste :(

[me]Thunderer heeft ze nu allemaal gehad... :+ [/me]
 
Ja, het was zeker druk vanmiddag. Ik ben naar Belgïe geweest en heb nog hier in de omgeving wat rondgetoerd. Lekker veel gezwaaid. Alleen... valt me wel tegen: zoveel motoren en dan geeneen MF-er tegenkomen...

... is MF dan zo slecht vertegenwoordigd hier in het zonnige zuiden? :P

Wij kunnen geen MF-stickers plakken op ons nummerplaat, geen plaats
 
Ja, het was zeker druk vanmiddag. Ik ben naar Belgïe geweest en heb nog hier in de omgeving wat rondgetoerd. Lekker veel gezwaaid. Alleen... valt me wel tegen: zoveel motoren en dan geeneen MF-er tegenkomen...

... is MF dan zo slecht vertegenwoordigd hier in het zonnige zuiden? :P
Ik was ook in Belgie, maar heb ook niemand gezien :X
 
Ik heb vandaag naar niemand gezwaaid,ik heb lekker zonder helm met de korte broek en badslippers op mijn Harley Rondgereden.
 
Ik heb vandaag naar niemand gezwaaid,ik heb lekker zonder helm met de korte broek en badslippers op mijn Harley Rondgereden.


Waarom niet gelijk in je blote hol? :+ Als er dan nóg niemand naar je kijkt, ondanks je 140DB aan geluid producerende herriepijpen, dan weet ik 't ook niet meer. :)
 
Ja, het was zeker druk vanmiddag. Ik ben naar Belgïe geweest en heb nog hier in de omgeving wat rondgetoerd. Lekker veel gezwaaid. Alleen... valt me wel tegen: zoveel motoren en dan geeneen MF-er tegenkomen...

... is MF dan zo slecht vertegenwoordigd hier in het zonnige zuiden? :P

Ik kom ze in dit gedeelte van Nederland waar ik woon ook vrij weinig tegen hoor ;)
 
Door Galloper op 25-04-2004 21:16



Vandaag 170km afgelegd waarvan zeker 100km met het handje omhoog
Ben je vandaag een zilveren Deauville samen met een oranje Harley Davidson Sportster tegen gekomen (Phillipsdam, Brouwershaven, Zeelandbrug, Goes, Oesterdam) dan waren wij dat.

Ik heb je gezien :)
En ik zat niet eens op een motor ;)
 
Wij gingen gisteren mijn ouders ophalen... zij met de auto achter ons aan ( wij op de motor ) komen we hier thuis zegt mijn vader..... Kind word je daar nou niet gek van dat handje opsteken.... je had meer je een groetend handje dan dat je je handen aan je stuur had.

Mijn pa vind het zo wie zo al niets dat ik motor rij, en al helemaal niet als ik het stuur los laat....

Dus ik hem wijs gemaakt dat dat nou juist het leuke is..
Maar hij begreep het niet. :(
En waar hij al helemaal niet bijkan met zijn verstand is dat je af en toe ff je stuur los laat en ff rechtop gaat zitten...... kind kind kind dat is gevaarlijk.... 8-)
 
ik neem het liefste een van m'n dochters mee uitrijden. die groeten wel voor me.
ze zwaaien werkelijk naar alles en iedereen.
blijf het een leuk fenomeen vinden dat groeten, moeten we met z'n allen er maar in houden vind ik.
 
Ben vanavond naar de huisarts gerend met een rsi pols van het groeten.Dacht vanmiddag ga 's een stukkie rijie.Was zoveel motorrijdend verkeer op de weg dat koppele niet meer mogelijk was.Stel voor om tussen de maanden april en november het groeten af te schaffen.Misschien kunnen handelaren groethandjes op de markt brengen die je op de spiegel kunt klemmen voor de notoire groeter.Tot november groet ik dus echt niet meer.

Groeten

Als je nou zo'n oranje vlaggetje voor achter op het kinderfietsje op je motor zet, en "GEGROET" op het vlaggetje schrijft ... Hoef jij niet meer te groeten en hebben wij de grootste lol als we je tegen komen. :+
 
Ik was ook in Belgie, maar heb ook niemand gezien :X

foute kijktechniek :+

in de winter groet elke motard, uitgezonderd degene van wie de hand aan het stuur is gevroren :X
hoe meer de machine blinkt, hoe kleiner de kans dat ze terug groeten
ik groet altijd behalve als ik bezig ben bochtjes te pikken, ga geen goeie bocht verpesten door weg te kijken uit bocht
 
Hoe zou ik dat rot op moeten vatten dan :?

Dacht trouwens dat t je vriendinnetje was die ik daar topless zag zitten :? :X

Nix rot, laat maar. Ik las weer eens niet getypete letters in een verkeerde volgorde... :)

Maar het was niet mijn vriendinnetje hoor, die was de badkamer aan het schrobben. En als je dacht dat ik mijn vriendin was... Wat doe je zaterdagavond? :X :+
 
Ik ben voor zwaaien. Als het zo stampend druk is op de weg kan je toch niet door rijden :Z of het moet op erg dubieuze wijze gebeuren.

Heb je tenminste wat te doen :]
 
Ja, het was zeker druk vanmiddag. Ik ben naar Belgïe geweest en heb nog hier in de omgeving wat rondgetoerd. Lekker veel gezwaaid. Alleen... valt me wel tegen: zoveel motoren en dan geeneen MF-er tegenkomen...

... is MF dan zo slecht vertegenwoordigd hier in het zonnige zuiden? :P
Offtopic :
Mja miss was het een MFer maar dat staat niet zo direct op zen helm ofwel ??? :|

Ontopic : PIJN !!! :]
 
ik neem het liefste een van m'n dochters mee uitrijden. die groeten wel voor me.
ze zwaaien werkelijk naar alles en iedereen.
blijf het een leuk fenomeen vinden dat groeten, moeten we met z'n allen er maar in houden vind ik.

Als jouw avatar een foto van je dochters is kan ik me goed voorstellen dat iedereen terugzwaait... :P
 
Damn daar ben ik nog helemaal over vergeten te zeiken, die pliciagenten die niet terug zwaaien dat zijn nog de ergste :(

[me]Thunderer heeft ze nu allemaal gehad... :+ [/me]
Kwam er zowaar eentje tegen die zelf begon met zwaaien!
En nee, dat was niet om mij een stopteken te geven!
 
Terug
Bovenaan Onderaan