Grootste angst

Ik krijg nachtmerries van blikrijders die je niet zien en dat weggetje net om die lekkere bocht waaruit een auto komt zetten zonder uit te kijken...
 
het is niet dat als ik zometeen ga motor rijden dat ik angstig ga worden, ik ga gewoon relaxt rijden......
 
Angst en motor..hmmz vind ik niet echt goeie combinatie.

Ik heb wel mijn puntjes waar ik extra op let en naar kijk. maar zijn niet echt angsten.
 
Dat Groenlinks aan de macht komt !!!!!
:^

En geen koud bier ook heel erg!


Maar bang ben ik wel voor veel van de bovenstaande dingen maar dan alleen als ik thuis zit, zodra m'n helm opzit denk ik er al niet meer aan.
Als je die angsten hebt onder het rijden is het echt niet leuk meer lijkt me!
 
Grootste angst: een bocht verkeerd inschatten en er dus te hard ingaan (voor je eigen rijcapaciteiten). Ook olie/grind in de bocht. Was hier vroeger niet mee bezig, maar nu wel meer.
 
Dat Rico iets overkomt.... ;(
Ooooooh... so sweet :)
Spijtig genoeg voor jou sta je niet echt bovenaan Rico z'n lijstje :+

Bij mij mja... ben niet echt bang van eenschuiver ofzo zolang het de dood maar tot gevolg heeft, ben eerder bang om in een rolstoel te belanden '(
Of om m'n lieve vriendinnetje kwijt te raken ;(
 
Nou mijn grootste angst heb ik volgens mij vandaag gezien...
Ik reed langs de Smildervaart.. overal politie / brandweer / ambuus en duikers... Ladders aan de zijkant in het kanaal.. Auto met motor in botsing gekomen en ik weet zeker dat die automobilist niet gezocht werd in de vaart.. Brrrr ik hoop echt dat ik het fout heb.. maar volgens mij was dit het trieste einde van een medemotorrijder (hij was na 3 kwartier nog niet gevonden in het water :( )
Ben maar gauw doorgereden... Ik heb niet gauw dat iets me zo aangrijpt maar dit... :( Echt erg!
 
mijn grootste angst is inderdaad dat ik door een verkeersongeval zwaar gehandicapt zou raken. Minder erg, maar iets dat ik in ieder geval zeer vervelend zou vinden is om uberhaubt onderuit te glijden op de moter. Daarom denk ik daar maar niet te vaak aan.
 
Yep je hebt gelijk... Als ik ooit ga... Laat me dan hard gaan dat zeg ik altijd... Ook mn ouders weten dat.. Ik wil niet hulpbehoefend hier blijven.. Ik zou er niet mee kunnen leven gehandicapt te zijn denk ik.. Nooit meer rijden... nooit meer sporten .. nooit meer... Nee als ik ga dan maar hard!
 
Mijn grootste angst is dat ik op een avond de koelkast open trek en tot de schrikbarende ontdekking kom dat er geen bier koud staat.


;)


deed me ergens aan denken

pooh weer geluk en ook nog wat breezer spul :9

grootste angst is denk ik een kind aanrijden terwijl je er beiden niets aan kunt doen.
 
grootste angst; arm breken en een tijd niet meer kunnen rijden(zoals nu dus)


serieus: nadenken en niet "angst"-denken.
ik heb gehoord van mensen die zichzelf van de motor denken door "als nou dit... en wat als nou dat......".
 
Aangehouden door politie of geflitst terwijl je VEEL te hard reed. ;(

Nederland is gewoon een kutland wat dat betreft... :(
 
Lekker is dat... ik stapte altijd zonder 'vrees' op de motor maar nu dit gelezen te hebben denk ik er opeens wel over na :(

Stel dat.... en bedankt he :)
 
-Een koekblik die bij het stoplicht door rood knalt, terwijl jij door groen rijdt. Of een koekblik (of vrachtauto) die jou bij het stoplicht niet ziet staan, terwijl jij bij de stopstreep staat, en dan van achter geschept worden.......heb al geen spiegels, dus kijk ik vaak even snel om aan het stoplicht (niet dat het zou helpen als er een onverlaat met 80 of harder achterop komt zetten, maar toch...).

-Een radarpost die ik te laat opmerk, waardoor ik te laat ben om te reageren.

-mechanische pech bij 200+ (bv ketting breekt, blok loopt vast etc.)

-een mafkees die het flikt om bij mij binnendoor voorbij te gaan in de bocht, terwijl hij op dat moment de grip verliest en mij meeneemt richting vangrail. Ligt ie op dat moment niet in de kreukels, dan zorg IK daar alsnog voor :(

-vangrails in hoge snelheidsbochten (sorry, 120 km/h bochten... ;) )

Maar hier denk ik zo weinig mogelijk aan, want anders komt van rijden niets meer.
 
Mijn grootste angst is ook.......grint en zand in bochten....en van die zwarte gladde strepen die je te pas en te onpas overal tegenkomt.....ze hebben de gekste vormen,dus ontwijken is soms niet mogelijk. En koekblikbestuurders die met iets anders bezig zijn zoals telefoneren en je daardoor niet gezien hebben.....
 
Grootste angst is denk ik wel een schuiver en iets tegenkomen ja......heb het 1 keer gehad, t schuiven is niet erg (als je maar een goed pak aan hebt!!!). Stelt echt niet veel voor, de koprol ook niet...maar alles wat je tegenkomt wel! Heb zelf met mn pols een boom geraakt en die was dus gelukkig alleen maar gekneusd.

Wat me ook wel wat angst aanjaagd is opzij in auto klappen ofzo. Vandaag eigenlijk voor het eerst zon momentje gehad op de B258, ging op 5cm na goed, stond al klaar om te springen over die auto *D

Maar teveel angst is idd nie goed, maar een beetje is niet verkeerd op ervoor te zorgen dat je voor de grens blijft :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan