Grootste angst

Als je angst hebt moet je in een koekblik gaan rijden !!!! :+
ja, dank je de koekoek :P

En dan kom ik die angsthaas tegen als ik op me fiets zit en kan ik geen hazenpad kiezen om er voorbij te gaan.

Je heb het niet altijd in de hand. Maar door de jaren heen ben ik wel achter gekomen dat je door angst echt niet veiliger erop gaat rijden.
Concentratie pleitos en je ben nergens meer.
 
euhm, ben altijd bang dat ie gestolen word. Maar moest het ooit zo zijn, en ik vind de persoon die em heeft, tjah, dan sta ik niet in voor z'n leven... :(

Ook iets héél ergs is op stilstaande obstakels klappen. Mijn broer ligt nu in het ziekenhuis omdat ik eergisteren met z'n brommer aan 85 op een auto gereden is die wou omkeren. Die auto stond dus dwars over de baan, mijn broer heeft zelfs niet kunnen remmen... Er zit nu een ijzeren plaat in z'n arm.

Verhaal van de automobilist "ik had hem niet zien komen..." Klassiek dus.
Je moet als motorijder continu op alles om je heen letten, want er letten er maar bitter weinig op jou '(
 
Heb totaal geen angst bij motorrijden. Pas als er wat ernstigs gebeurd is, word ik pas angstig denk ik. En dan voor langdurige en blijvende pijn.
 
Had ik begin van dit jaar. Rijd ik in het blik in een groene golf (verkeerslichten, geen auto) komt er in mijn rechter zijkant een taxi binnenzetten. FF rood meepikken met 70 km/h. Euro 7.000 schade, moet er toch niet aan denken als ik op mijn motor was geweest, waarschijnlijk H.D.

Drie weken auto kwijt, onderdelen moeten uit de USA komen. Heb ik mn auto eindelijk terug, sta als vierde bij een stoplicht. Springt het licht op groen, komt en zo'n muts bij me achterin parkeren. "Het licht sprong toch op groen." Allemaal tegelijk optrekken doen ze bij de F1, niet op de weg.

Weer een week zonder blik. Veel motor gereden in die tijd.

Als je bang bent moet je niet de weg op gaan, of eerst therapeutische hulp zoeken.
 
Mijn grootste angst blijft het onderuitgaan in een bocht en een vangrail tegenkomen, met name door het voorval van enkele maanden geleden waarbij dit gebeurde bij een motorrijder en een van zijn armen werd geamputeerd.....
 
Kan het ook omdraaien, angst maakt je scherp, zorgt voor de adreline in je lichaam zodat je sneller kan reageren, en natuurlijk op blijft letten op het verkeer....

Denk dat een beetje angst vaak juist de kick is, zolang de illusie maar bestaat dat je het onder controle hebt...

Grootste angst is om ooit in een rolstoel terecht te komen,.......

Adreline, the best drug humankind has invented :}

Wat is die adreline toch waar je het steeds over hebt?? :) :) :) :) :)
 
Wat is die adreline toch waar je het steeds over hebt?? :) :) :) :) :)


"Adrenaline" dat is die film met Georgina Verbaan, die wil bijna iedereen wel achterop hebben.

Als de motorrijder organisaties, MAG, NVVM, KNMV, zich nou sterk maken voor aanpassing van de vangrails zodat ze ook voor motorrijders veilig zijn, dan scheelt dat toch wel een aantal doden en zwaar gewonden per jaar. De Nederlandse vangrail is killing nu voor motorrijders. Is dat wel politiek correct?

Kom, heren, maak er eens een actie van.
 
Als de motorrijder organisaties, MAG, NVVM, KNMV, zich nou sterk maken voor aanpassing van de vangrails zodat ze ook voor motorrijders veilig zijn, dan scheelt dat toch wel een aantal doden en zwaar gewonden per jaar. De Nederlandse vangrail is killing nu voor motorrijders. Is dat wel politiek correct?

Kom, heren, maak er eens een actie van.

Met heren bedoel je oa de MAG?

De MAG iig maakt zich al sterk voor andere vangrail.
Die zaak loopt dus al.

Wordt lid zou ik zeggen en blijf op de hoogte van ontwikkelingen :P
 
In 2003 met de vrienden van het MF naar de Nordschleife rijden en dan tot de schrikbarende ontdekking komen dat ik door iedereen compleet zoekgereden wordt.


;)
 
Grootste angst: Automobilisten (de niet motorrijders)

Die droplullen kijken niet uit hun doppen en houden geen afstand. Ooit eens de spiegels van een auto willen aftrappen? Gewoon doen, ze gebruiken ze toch niet!

Je kunt er overigens wel een aantal wel bekeren(tijdelijk).

Reedt een tijd geleden op de A6(links, 2 baans, regen, glad), en er zat een busje aan me te kleven, en niet zo'n beetje ook. Echt zo'n drukke dag, waarbij er af en toe een opstopping is omdat er auto's links proberen tussen te proppen vanwege vrachtauto's(ik hield voldoende afstand op m'n voorganger).
Even met je remlichten knipperen en nee schudden, busje begint ineens afstand te nemen :-)
 
Dat nog zo'n motherf[piep] die mij niet ziet, inhaalt in de bocht en mij van de weg afdrukt (g*dver, kkan me er nog steeds druk over maken..... de *&^#@*$)

Dus....maar daar moet je gewoon niet aan denken, want die kans is vrij klein, althans, dat moet je dan maar denken. Maar ik verwacht tegenwoordig wel het onverwachte....

diaree in de lift :+

Als ie omhoog of omlaag gaat?
 
Als bij mijn ouders op bezoek ga zie ik steeds meer 60km zones opduiken. Daarom is mijn grootste angst inmiddels dat ik in nederland zou blijven wonen.
 
met duo rijden, onderuit gaan (door whatever reason...) het overleven... en de duo weg mogen dragen naar laatste rustplaats...
 
Grootste angst is denk ik dat een automobilist me over het hoofd ziet terwijl ie een voorrangsweg buiten de bebouwde kom opdraait. Ik zag laatst een stuk op tv over een vrouw die zoiets dergelijks had meegemaakt. Het was anderhalfjaar later en ze begon net weer met lopen. Verwacht werd dat ze nog een jaar nodig had om alles weer zelf te kunnen doen. Daar werd ik dus wel ff stil van.
 
Vrouwen in het verkeer...

...Het spijt me dat ik het zeggen moet, dames, maar door de vrouwen in het verkeer sta ik soms doodsangsten uit.
Vooral dat vrouwen snelheid en/of grootte niet goed in kunnen schatten. Is me al meer dan eens ovekomen dat een 'vrouw in blik' nog net ff voor je duikt bij bijvoorbeeld de uitrit van het tankstation. Als je dan bij het volgende stoplicht vraagt waarom ze dat deed: "Ik dacht dat je een brommer was ( :? :( ) Ook valt het gewoon op dat vrouwen vaker een stoeprand meepikken bij bochten, en soms zelfs je spiegel er vanaf rijden, omdat ze het wel zo eng vinden om dicht langs geparkeerde auto's te rijden (en dan wel zo dicht langs een rijdende auto (de mijne) dat ze de spiegel eraf rijdt)...

Koz
 
Nooit meer muziek kunnen maken..... ;( Of om wat voor reden nooit meer kunnen rijden. ;( Bij vallen, ongelukken etc. sta ik niet bewust bij stil. Misschien dat in m'n achterhoofd meerijdt, maar ik denk niet van wat als.... Dan is er volgens mij nix meer aan motorrijden.
 
Tractoren...........

Heb met een nieuwe zx6r ooit een close encounter gehad met een tractor. Die #$^&*( kwam tegenmoet, en draaide voor mijn neus ineens naar links af terwijl ik met 140+ aangerden kwam..........
 
Grootste angst?
Zien dat je het (net) niet meer gaat redden... Das een K.U.T.-gevoel wat je bij blijft.
 
In 2003 met de vrienden van het MF naar de Nordschleife rijden en dan tot de schrikbarende ontdekking komen dat ik door iedereen compleet zoekgereden wordt.


;)
Dat ik jullie voorbij ga,op welk circuit dan ook,op mun nieuwe Blauwe ZX6R,en dan inene wakker word '( .
Dat ik blauwtje kwijtraak door te hoge snelheid :X .
En voor ruzie met mun meisie,omdat zij wil toeren,en ik wil buitenspelen met de Boys :? .
 
Terug
Bovenaan Onderaan